ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86229
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکرهای مطهر دو شهید مدافع حرم مازندران در حال انتقال به ایران است

پیکرهای مطهر دو شهید مدافع حرم مازندران در حال انتقال به ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی لشکر ویژه 25 کربلا، در بیانیه این لشکر در مورد بازگشت پیکرهای دو شهید از سلاله نبوی آمده است:  بسم رب الشهدا و الصدیقین ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله اموات بل احیا عندربهم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی لشکر ویژه 25 کربلا، در بیانیه این لشکر در مورد بازگشت پیکرهای دو شهید از سلاله نبوی آمده است:  بسم رب الشهدا و الصدیقین ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله اموات بل احیا عندربهم یرزقون. سلام ودرود الهی بر شهدای عظیم الشان به ویژه 42 شهید مدافع حرم استان لاله خیز مازندران.

در ایام عید بزرگ غدیرخم هدیه الهی رجعت و بازگشت پیکرهای دو شهید از سلاله نبوی بوده است. شهید سیدجلال حبیب‌الله‌پور که در فروردین سال 94 در منطقه بصری حریر استان درعا به شهادت رسیده بود.

مفقودالاثر سید سجاد خلیلی که درحماسه نبرد خان طومان حلب در فروردین سال 95 وضعیت قطعی و نامشخص داشت با عنوان مفقودالاثر اعلام شده بود رسیده است.

حال پس از گذشت سال‌ها پیکرهای این افراد شناسایی و پس از طی کردن مراحل مختلف آزمایشات متعدد ابدان مطهرشان ثبت و در حال انتقال به میهن اسلامی ایران است.

سایر برنامه‌ها از زمان تشییع و مراسمات وداع با این شهیدان متعاقبا اعلام می‌شود. ازخداوند متعال برای شهدای عظیم الشان علودرجات وبرای خانواده‌های معزز شان صبر سجادی و زینبی خواستاریم.

در حادثه درگیری تکفیری‌ها با سربازان جبهه مقاومت سوریه در خان طومان تعداد 42 رزمنده مازندرانی به شهادت رسیده که پیکرهای تنها 4 شهید از این تعداد پیدا و شناسایی شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن