ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8628
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۹:۳۳
  • 411 بازدید
  • ارسال توسط :
وصیت‌نامه شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» منتشر شد

وصیت‌نامه شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» منتشر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهد پیام، شهید مدافع حرم مرتضی عطایی که تا چند روز گذشته در لاذقیه سوریه فعالیت جهادی انجام می‌داد، با محاصره تکفیری‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمد.   این شهید به جهت آنکه در روز عرفه به مقام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهد پیام، شهید مدافع حرم مرتضی عطایی که تا چند روز گذشته در لاذقیه سوریه فعالیت جهادی انجام می‌داد، با محاصره تکفیری‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

این شهید به جهت آنکه در روز عرفه به مقام شهادت رسید، به شهید عرفه معروف شده است، متن وصیت نامه این شهید توسط نزدیکانش منتشر شده که مشروح آن به شرح ذیل است:

 

سلام علیکم

 

اینجانب مرتضی عطائی ثواب زیارت امام حسین(ع) و دو رکعت نماز تحت قبه سیدالشهدا (ع) در تاریخ هفدهم شهریور ماه ۱۳۹۰ مصادف با نهم شوال ۱۴۳۲ را که به جا آوردم برسد به کسانی که در تشییع جنازه‌ام شرکت کرده‌اند، غسلم داده‌ و کفنم کرده و به خاک سپرده و در مراسم تعزیه‌ام شرکت می‌کنند هدیه نموده و امیدوارم خداوند متعال، اربابم ابا عبدالله الحسین(ع) را شفیع و دستگیرشان در یوم الحسرت قرار دهد ان شاالله.

 

ضمنا همه را تحت قبه دعا نمودم مخصوصا تمامی همسفرانی که اینجانب را همراهی کردند و احتمالا از من دلخور و یا رنجیده شده‌اند. برای شب اول قبرم دعا نموده و در زیارت عاشورایی که از تاریخ دهم محرم الحرام تا اربعین بعد از نماز صبح که انشاءالله تحت قبه می‌خوانم دعا گویم و برای فرج امام زمان(عج) بسیار دعا کنید که فرجمان در فرج آقا و مولایمان صاحب الزمان(عج) است. از همه حلالیت می‌طلبم مخصوصا همسرم مریم، دخترم نفیسه و پسرم علی.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن