ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86306
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
امریکن کنسروتیو: نتیجه تحقیق درباره کشتار کودکان یمنی شرم‌آور است

امریکن کنسروتیو: نتیجه تحقیق درباره کشتار کودکان یمنی شرم‌آور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، امریکن کنسروتیو نتیجه تحقیقات گروه مشترک ارزیابی حادثه یمن را شرم آور خواند. این نشریه آمریکایی در پایگاه اینترنتی خود و در گزارشی به قلم دنیل لاریسون افزود: گروه مشترک ارزیابی حادثه یمن (JIAT)، گروه بی اعتبار وابسته به ائتلاف […]

امریکن کنسروتیو: نتیجه تحقیق درباره کشتار کودکان یمنی شرم‌آور استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، امریکن کنسروتیو نتیجه تحقیقات گروه مشترک ارزیابی حادثه یمن را شرم آور خواند.

این نشریه آمریکایی در پایگاه اینترنتی خود و در گزارشی به قلم دنیل لاریسون افزود: گروه مشترک ارزیابی حادثه یمن (JIAT)، گروه بی اعتبار وابسته به ائتلاف سعودی، یافته‌های تحقیقات خود را درباره قتل عام بیش از ۵۰ غیر نظامی از جمله دست کم ۴۰ کودک منتشر کرد.

ژنرال منصور المنصور، رئیس این گروه ادعا کرد براساس تحقیقات انجام شده مشخص شده است این اتوبوس حامل سران و مبارزان حوثی (جنبش انصار الله یمن) بوده است در نتیجه یک هدف مشروع نظامی محسوب می‌شد، اما محل حمله باعث بروز خسارات جانبی شده است.

در ادامه این مطلب آمده است: ائتلاف تحت هدایت سعودی می‌گوید اشتباه آن‌ها این بوده است که اتوبوس حامل کودکان مدرسه‌ای را به موقع منفجر نکرده اند. آن‌ها تاکید می‌کنند اگر زمانی که اتوبوس در یک بازار شلوغ نبود کودکان را به قتل می‌رساندند، این حمله مشکلی نداشت. اما اشتباه آنان این بوده است که منفجر کردن اتوبوس و در نتیجه سلاخی کودکان خیلی طول کشیده است. آن‌ها قصد داشتند اتوبوس را منفجر کنند و تمام سرنشینان آن را به قتل برسانند و اکنون تنها ناراحتند که چرا این کودکان را دیر قتل عام کرده اند.

نتایج تحقیقات گروه وابسته به ائتلاف سعودی نشان می‌دهد که آن‌ها در زمینه کاهش آسیب به غیر نظامیان در یمن نه عبرت گرفته اند و نه پیشرفتی داشته اند و می‌توان به این نتیجه رسید که در این زمینه هیچ زمانی هم پیشرفتی نخواهند داشت.

نویسنده در انتها تاکید کرده است که کنگره آمریکا باید کمک‌های نظامی به ائتلاف تحت هدایت عربستان را متوقف کند و به مداخله آمریکا در این جنگ وحشیانه خاتمه دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن