ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8632
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۹:۴۳
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
جوان به نقل از رییس آژانس اطلاعات ملی آمریکا: بی ثباتی شبیه  به خاورمیانه در آمریکا شروع شده است

جوان به نقل از رییس آژانس اطلاعات ملی آمریکا: بی ثباتی شبیه به خاورمیانه در آمریکا شروع شده است

روزنامه جوان در تیتر یک با درج عنوان «دولتمردان برخورد با گران فروشان را به هم تعارف می کنند»، آورد: اخیراً گرانی محصولات مختلف از جمله خرما، شکر، برنج، مرغ، گوشت قرمز گوسفندی و گاوی بازار عرضه را با مشکلات مختلفی مواجه کرد تا نارضایتی مردم را به همراه داشته باشد. در این بین اما […]

روزنامه جوان در تیتر یک با درج عنوان «دولتمردان برخورد با گران فروشان را به هم تعارف می کنند»، آورد: اخیراً گرانی محصولات مختلف از جمله خرما، شکر، برنج، مرغ، گوشت قرمز گوسفندی و گاوی بازار عرضه را با مشکلات مختلفی مواجه کرد تا نارضایتی مردم را به همراه داشته باشد. در این بین اما سازمان ها و نهادهای مختلف توپ را به زمین یکدیگر می انداختند و در مورد گرا ن فروشی ها مسئولیت را از خود سلب کرده و پیکان انتقادات را به سمت سازمان یا نهاد دیگر نشانه می رفتند. این در حالی است که اصلاً برای مردم مهم نیست متولی امور نظارتی چه کسی است بلکه آنچه مهم است کنترل گرانی ها به خصوص در حوزه مواد غذایی است.
روزنامه جوان با انتشار عنوان «گشایش ال سی برای ایران فقط تا سقف 50 میلیون دلار»، نوشت: با اینکه در دوران پس از پسا برجام قرار گرفته ایم اما به نظر می رسد محدودیت در نقل و انتقال مالی در بخش بین المللی همچنان برقرار است که فرانس پرس (خبرگزاری فرانسه) نیز این امر را تأیید کرده است. این طور که از شرایط می توان برداشت کرد به نظر می رسد بانک های بزرگ دنیا برخلاف آنچه دولت مدعی بود ارتباط با بانک های ایرانی را تا تن دادن بخش پولی ایران به FATAF عقب انداخته اند. به رغم امیدواری های ایجاد شده به گشایش اقتصاد ایران پس از توافق هسته ای و لغو تحریم های غرب، بانک های مهم غربی همچنان به دلیل نگرانی از مجازات های دولت امریکا، تمایلی به همکاری با جمهوری اسلامی ایران ندارند. فرانس پرس طی گزارشی نوشت: فقط بانک های کوچک روابط کارگزاری با بانک های ایرانی برقرار کرده اند و این بانک ها می توانند برای مبالغ کوچک 10، 20 یا 50 میلیون دلاری، ال سی باز کنند.
این روزنامه با انتخاب عنوان «مدال های روز ششم به سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم تقدیم شد»، آورد: در ادامه این دوره از بازی ها، نمایندگان کشورمان یک طلا و دو برنز دیگر را در ریو به گردن آویختند. غلامرضا رحیمی، ملی پوش تیروکمان در ماده ریکرو در فینال برابر کماندار تایلندی قرار گرفت و با نتیجه هفت بر سه پیروز شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد. ابراهیم رنجبر، دیگر نماینده مان در این رشته که با شکست مقابل رحیمی از صعود به فینال بازمانده بود در مرحله رده بندی حریف برزیلی اش را شکست داد و برسکوی سوم پارالمپیک ایستاد. رنجبر دومین مدالش در پارالمپیک ریو را تقدیم شهدای مدافع حرم کرد: «مدال دوم خود در بازی های پارالمپیک را نیز به شهدای مدافع حرم تقدیم می کنم چون از جانشان گذشتند و باید به احترام آنها تمام قد بایستیم.» پیمان نصیری در روز ششم رقابت های پارالمپیک سومین مدال کشورمان را کسب کرد. در فینال دوی1500 متر T20 نصیری با ثبت زمان 3 دقیقه 56 ثانیه و 24صدم ثانیه به مدال برنز رسید. نصیری که پیش از این ارادتش را به سردار قاسم سلیمانی نشان داده بود، بلافاصله پس از کسب عنوان سومی مدالش را به این سردار جان برکف تقدیم کرد.
«نصف شدن شمار حجاج، بی کفایتی آل سعود را تأیید کرد»، «جبران وعده های عملی نشده زنان با یک حکم محکوم! » و «گمرک شاهراه ورود قاچاق به کشور است» دیگر عنوان های نیم صفحه نخست روزنامه جوان بود.
این روزنامه در ستون سرمقاله عنوان «دل و روح مان با ابراهیم(ع) و در مکه است» را به قلم «عبدالله گنجی» مدیرمسئول منتشر کرد.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**9165**9117**9279

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن