ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 86320
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
  • 268 بازدید
  • ارسال توسط :
ساخت مترو بهارستان کلید خورد افتتاح مدرسه شهید حججی و مهندس کازرونی

ساخت مترو بهارستان کلید خورد افتتاح مدرسه شهید حججی و مهندس کازرونی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین از اصفهان، در مراسمی با حضور سردار معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان، طاهرخانی، معاون وزیر راه شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی و شهری، عملیات احداث ایستگاه متروی بهارستان با مساحت چهار هزار مترمربع، زیربنای هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین از اصفهان، در مراسمی با حضور سردار معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان، طاهرخانی، معاون وزیر راه شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی و شهری، عملیات احداث ایستگاه متروی بهارستان با مساحت چهار هزار مترمربع، زیربنای هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع و هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

در این مراسم ۹ پروژه عمرانی دیگر شرکت عمران بهارستان نیز به مناسبت هفت دولت و در حضور معاون وزیر افتتاح و بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از مدرسه‌ای با نام مهندس سراج‌الدین کازرونی وزیر اسبق مسکن و شهرسازی با مساحت یک هزار و ۸۱۷ مترمربع و هزینه ۲۰ میلیارد ریال، مدرسه‌ای با نام شهید محسن حججی با مساحت دو هزار و ۱۵۰ مترمربه و هزینه ۱۹ میلیارد ریال، مسجد امام رضا (ع) با مساحت دو هزار و ۸۶۰ متر مربع و هزینه ۲۰ میلیارد ریال و کلانتری بهارستان با مساحت یک هزار و ۹۰۰ مترمربع و هزینه ۱۹ میلیارد ریال از جمله این موارد است.

بهره‌برداری از روشنایی بلوارهای رسالت و بلوارهای قائم مقام فراهانی با طول مسیر ۹ کیلومتر، تعداد پایه ۲۱۲ اصله و با هزینه ۲۰ میلیارد ریال، پیاده‌روسازی مسکن مهر جنوبی با مساحت ۳۹ هزار مترمربع و هزینه ۱۷ میلیارد ریال، بهره‌برداری از پارک سایت جانبازان با مساحت هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع و هزینه هفت و نیم میلیارد ریال، آغاز عملیات احداث پیاده‌روسازی محور میانی (پردیس) و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ای مشارکتی شاما اندیشه، پرند، پردیس و بهاران از دیگر پروژه‌های مذکور است.

افتتاح ۴ کلانتری در بهارستان

سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان در این آیین  اظهار داشت: به منظور توسعه هر مکان، هر شهر و جامعه‌ای وجود امنیت شرط اول است به نوعی که امنیت بستر و اساس هر توسعه‌ای را شکل می‌هد.

وی با بیان اینکه بهارستان یکی از شهرهای جدید خوب در کشور است و باید بخش امنیتی آن نیز الگو و نمونه باشد، افزود: به همین منظور کلانتری در این شهر در راستای افزایش و ارتقای امنیت، آرامش و نظم عمومی با حضور معاون وزیر و دیگر مسئولان افتتاح شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ظرف یک روز آینده استقرار نیرو و تجهیزات پلیسی را در این مکان شاهد خواهیم بود، تاکید کرد: در بهارستان استقرار سه کلانتری برنامه‌یزی شده بود و با دستور معاون وزیر یک کلانتری دیگر نیز اضافه خواهد شد.

وی اضافه کرد: اعتقاد داریم امنیت در حوزه شهر جدید بهارستان خوب است اما به منظور در دسترس بودن بیشتر پلیس، ارائه خدمات انتظامی، ترافیکی و غیره این مرکز به عنوان دومین کلانتری به مناسبت هفته دولت افتتاح شد و امیدواریم با استقرار این مرکز بهتر از گذشته در حوزه امنیت عمومی در خدمت مردم باشیم.

مترو

46

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن