ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86348
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
گزارش دیده‌بان حقوق بشر: بیشتر تلفات جنگ یمن ناشی از حملات هوایی ائتلاف سعودی است

گزارش دیده‌بان حقوق بشر: بیشتر تلفات جنگ یمن ناشی از حملات هوایی ائتلاف سعودی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، سازمان دیده بان حقوق بشر جدیدترین گزارش خود را درباره جنگ به اصطلاح ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی علیه یمن منتشر کرد. در این گزارش به نقل از دفتر کمیسر عالی حقوق بشر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، سازمان دیده بان حقوق بشر جدیدترین گزارش خود را درباره جنگ به اصطلاح ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی علیه یمن منتشر کرد.

در این گزارش به نقل از دفتر کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل اعلام شده است: از زمان آغاز جنگ علیه یمن در ماه مارس سال 2015 تا ماه اوت سال 2018، 6592 غیر نظامی یمنی کشته و 10470 نفر دیگر زخمی شده اند.

در این گزارش آمده است بیشتر خسارت ها و تلفات، ناشی از حملات هوایی جنگنده های ائتلاف (متجاوز) سعودی بوده است. بر اساس این گزارش، میلیون ها یمنی از کمبود مواد غذایی و خدمات پزشکی رنج می برند و با وجود مستندات زیادی که نقض قوانین بین المللی را در این جنگ تأیید می کند، تلاش ها برای انجام دادن تحقیقات واقعی در این زمینه به هیچ وجه کافی نیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن