ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86364
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۴:۲۵
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
ائتلاف متجاوز سعودی: در اتوبوس که ما هدف گرفتیم، هیچ کودکی نبوده است!

ائتلاف متجاوز سعودی: در اتوبوس که ما هدف گرفتیم، هیچ کودکی نبوده است!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، «تورکی المالکی» سخنگوی ائتلاف متجاوز به یمن، علیرغم وجود مدارک و شواهد درباره حمله این ائتلاف به اتوبوس دانش آموزان یمنی در استان صعده، حضور دانش آموزان در این اتوبوس را رد کرده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، «تورکی المالکی» سخنگوی ائتلاف متجاوز به یمن، علیرغم وجود مدارک و شواهد درباره حمله این ائتلاف به اتوبوس دانش آموزان یمنی در استان صعده، حضور دانش آموزان در این اتوبوس را رد کرده است!

المالکی پس از اینکه دیدبان حقوق بشر بیانیه‌ای منتشر کرد و حمله به دانش‌آموزان یمنی را یک جنایت جنگی واضح توصیف کرد، این اظهارات را بیان کرد.

سخنگوی ائتلاف سعودی: هیچ کودکی در اتوبوس یمنی نبوده است!

او در مصاحبه با سی ان ان گفت: اتوبوسی که در ۹ اوت به آن حمله شد یک «هدف قانونی» بوده است. او در اظهاراتی برای شانه خالی کردن از جنایت آشکار متجاوزان گفت: اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد این اتوبوس یک اتوبوس مدرسه نبوده است، چون در آن ساعت مدرسه‌ای باز نبوده است.

این مقام نظامی سعودی مدی شد: «ما هیچ کودکی در اتوبوس مشاهده نکردیم و حمله را علیه فرمانده‌های حوثی (جنبش انصارالله) انجام دادیم».

او همچنین اعتبار تصاویر و فیلم‌هایی که از این حادثه در دست است را زیر سوال برد. این در حالی است که سازمان دیدبان حقوق بشر و وزارت بهداشت یمن اعلام کرده‌اند قربانیان این حادثه دانش آموزان بوده اند.

سخنگوی ائتلاف سعودی: هیچ کودکی در اتوبوس یمنی نبوده است!

گزارش‌های منتشره نشان می‌دهد بمبی که در این حمله استفاده شده ساخت آمریکا است و به عربستان سعودی فروخته شده است. این موضوع سوالاتی را درباره مسئولیت اخلاقی آمریکا در قبال این حمله و قربانی شدن ده‌ها کودک مطرح می‌کند.

بازرس ارشد دیدبان حقوق بشر روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «حمله ائتلاف عربستان سعودی به دانش آموزان به جنایات این ائتلاف و کشتار غیرنظامیان در عروسی ها، خاکسپاری ها، بیمارستان‌ها و مدارس اضافه شد. کشور‌هایی که به سعودی‌ها بمب می‌دهند در حملات مرگبار آینده به غیرنظامیان همدست خواهند بود».

این گروه حقوق بشری که با شاهدان مصاحبه کرده و فیلم‌ها و تصاویر موجود درباره صحنه این حادثه را بررسی کرده، می‌گوید ۳۴ قربانی این حمله را که شامل ۲۶ کودک و ۴ معلم می‌شوند، شناسایی کرده است.

این در حالی است که منابع یمنی پیشتر اعلام کردند در این حمله 51 نفر از جمله 40 کودک شهید شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن