ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86386
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۷:۰۶
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
سخنگوی ارتش یمن: در آستانه مرحله جدیدی از رویارویی با دشمن متجاوزیم

سخنگوی ارتش یمن: در آستانه مرحله جدیدی از رویارویی با دشمن متجاوزیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ «شرف لقمان» سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که مقابله با دشمن سعودی – آمریکا در آستانه رویارویی با مرحله جدیدی از پایداری یمن است و گزینه‌های زیادی برای مقابله با تجاوز این دشمنان روی میز ماست. به نوشته پایگاه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ «شرف لقمان» سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که مقابله با دشمن سعودی – آمریکا در آستانه رویارویی با مرحله جدیدی از پایداری یمن است و گزینه‌های زیادی برای مقابله با تجاوز این دشمنان روی میز ماست.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیرة»، وی افزود: عملیات‌های پهپادی و موشکی و دریایی یمن، متناسب با افزایش میزان جنایات دشمن، افزایش یافته است.

سخنگوی ارتش یمن، این سخنان را پس از عملیات عصر دیروز یگان موشکی و پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی علیه تاسیسات حیاتی عربستان در «جیزان» به زبان آورد.

ائتلاف سعودی  نزدیک به چهار سال پیش و ابتدای جنگ علیه یمن بر این باور بود که می‎تواند این کشور را با استفاده از تجهیزات نظامی آمریکایی و غربی به سرعت اشغال کند، اما مقاومت مردم یمن و چه بسا ارتقای توان موشکی و پهپادی آن، این رویای امارات و عربستان را بر باد داد.

زمانی که «عبدالملک بدرالدین الحوثی» دبیرکل جنبش انصارالله یمن در بهمن ماه سال 95 اعلام کرد که این جنبش بزودی کار ساخت پهپاد را آغاز خواهد کرد، برخی آن را دور از ذهن و بیشتر شعار قلمداد کردند اما در کمتر از یک سال نخستین پهپاد ساخت یمن با نام «هدهد1» ساخته شد و پس از آن، انواع دیگری از پهپادهای یمنی تولید شد.

در کنار این توانمندی، موشک‌های ساخت یمن نیز ارتقاء یافت و تاسیسات حیاتی امارات و عربستان در تیررس انقلابیون یمن قرار گرفت.

وزارت دفاع یمن نیز به صراحت اعلام کرد که دیگر هیچ هدفی در هیچ کشوری از کشورهای عضو ائتلاف سعودی، از تیررس ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خارج نیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن