ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86416
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
فراکسیون «بناء» بزرگترین فراکسیون پارلمان عراق شد

فراکسیون «بناء» بزرگترین فراکسیون پارلمان عراق شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، منابع نزدیک اعلام کردند فراکسیون اصلاح و بناء به 149 کرسی دست یافته اند در حالی که فراکسیون دیگر به رهبری ائتلاف النصر و ائتلاف سائرون به 107 مرسی دست یافته اند. این منابع گفتند تعداد کرسی های ائتلاف النصر به رهبری حیدر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، منابع نزدیک اعلام کردند فراکسیون اصلاح و بناء به 149 کرسی دست یافته اند در حالی که فراکسیون دیگر به رهبری ائتلاف النصر و ائتلاف سائرون به 107 مرسی دست یافته اند.

این منابع گفتند تعداد کرسی های ائتلاف النصر به رهبری حیدر العبادی پس از خروج تعدادی از رهبرانش، از 42 کرسی به 28 کرسی کاهش یافته است.

ببینید:

عکس/ اولین جلسه پارلمان جدید عراق آغاز شد

این منابع افزودند نمایندگان جدید پس از ادای سوگند عضویت در پارلمان، فارغ از فشار رؤسای فراکسیون ها در رأی دادن آزاد خواهند بود. ضمن اینکه فشارهای آمریکا نیز برای تشکیل بزرگترین فراکسیون در پارلمان عراق، بر اساس معیارها و استانداردهای خود شکست خورده است.

نوری المالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون اعلام کرد که ائتلاف “بناء” بزرگترین فراکسیون را تشکیل خواهد داد در حالی که فالح الفیاض تصریح کرده است این ائتلاف منتظر پیوستن کردهاست.

المالکی در کنفرانس مطبوعاتی دیشب با شرکت نمایندگانی از فراکسیون های مختلف پس از تشکیل ائتلاف “بناء” گفت: پس از مذاکرات طولانی بزرگترین فراکسیون پارلمان همان فراکسیون بناء تشکیل شد.

وی گفت این فراکسیون مسئول تشکیل کابینه خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن