ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86439
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۳:۴۸
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
کمیسر سازمان ملل در امور پناهندگان: ۲۰ میلیون نفر در یمن نیاز به کمک‌های فوری دارند

کمیسر سازمان ملل در امور پناهندگان: ۲۰ میلیون نفر در یمن نیاز به کمک‌های فوری دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، فیلیپه گراندی، کمیسر سازمان ملل متحد در امور پناهندگان اظهار داشت در یمن بیست میلیون نفر نیازمند کمک‌های بشردوستانه هستند. فیلیپه گراندی در برنامه بدون مرز در شبکه الجزیره که قرار است روز چهارشنبه پخش شود، […]

کمیسر سازمان ملل در امور پناهندگان: ۲۰ میلیون نفر در یمن نیاز به کمک‌های فوری دارندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، فیلیپه گراندی، کمیسر سازمان ملل متحد در امور پناهندگان اظهار داشت در یمن بیست میلیون نفر نیازمند کمک‌های بشردوستانه هستند.

فیلیپه گراندی در برنامه بدون مرز در شبکه الجزیره که قرار است روز چهارشنبه پخش شود، اظهار داشت اوضاع فاجعه‌بار مردم یمن به دلیل اتفاقاتی که ماه ژوئن در بندر حدیده رخ داد بدتر شده است.

وی افزود: «درگیری در یمن موجب شد میلیون ها نفر آواره شوند چنانچه چنین شرایطی را در سوریه شاهد بودیم. شاید باور نکنید که بگویم یمن به دلیل نزدیک بودن به سومالی کشور مهاجرپذیری است. در این کشور سیصد هزار سومالیایی حضور دارند به همین دلیل خطرات در این کشور جدی و بحران این کشور بسیار عظیم است، به ویژه اینکه ماه ژوئن به دلیل اتفاقات بندر حدیده و افزایش بحران، شرایط یمن بدتر شده است.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن