ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8646
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر شهید مدافع حرم «غلامی» و «موسوی» در مشهد تشییع شد/ آیت الله علم الهدی بر پیکر شهدا اقامه نماز کرد

پیکر شهید مدافع حرم «غلامی» و «موسوی» در مشهد تشییع شد/ آیت الله علم الهدی بر پیکر شهدا اقامه نماز کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهد پیام، پیکر مطهر شهید مدافع حرم، «مرتضی عطایی» معروف به «ابو علی» که چند روز گذشته در جریام مبارزه با داعش به محاصره گروه‌های تکفیری درآمده و به درجیع رفیع شهادت نائل آمده بود، صبح امروز از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهد پیام، پیکر مطهر شهید مدافع حرم، «مرتضی عطایی» معروف به «ابو علی» که چند روز گذشته در جریام مبارزه با داعش به محاصره گروه‌های تکفیری درآمده و به درجیع رفیع شهادت نائل آمده بود، صبح امروز از مقابل مهدیه مشهد بر روی دستان مردم ولایت مدار و انقلابی مشهد تشییع شد.

 

این شهید که از سال‌های گذشته پیکار را در جبهه حق علیه باطل در سوریه آغاز کرده بود، برای آنکه خود را به سرزمین حضرت رینب(س) برساند و از حرم این بانو دفاع کند، خود را به جای داوطلبان افغان جا زده بود.

 

این شهید دو فرزند به نام‌های علی و نفیسه داشت و پدر و مادرش نیز در زمان هشت سال دفاع مقدس، چه در جبهه مسلحانه و چه در جبهه فرهنگی پیکار می‌کردند.

 

شهید عطایی جانشین تیپ عمار فاطمیون در سوریه بود و یا شهادتش در روز عرفه، به عنوان «شهید عرفه» لقب گرفت.

 

در این مراسم علاوه بر شهید عطایی، شهید مدافع حرم میرزا محمد غلامی و شهید سید خداداد موسوی نیز بر روی دستان مردم مشهد و نیرو‌های انقلابی تشییع شدند.

 

پیکر این شهدا با نوای «لبیک یا زینب»، «حسین حسین شعار ما، شهادت افتخار ما»، «این گل پرپر زکجا آمده، از سفر کرب و بلا آمده» به حرم مطهر رضوی منتقل و گرداگرد بارگاه منور رضوی طواف داده شد.

 

آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی نیز در مراسم تشییع این پیکر شهدا حضور داشتند؛ آیت الله علم الهدی با حضور در حرم مطهر رضوی بر پیکر این سه شهید مدافع حرم نماز قرائت کرد.

 

پس از اقامه نماز پیکر این شهدا به سمت بهشت رضا(ع) در قطعه شهدا به عنوان آرامگاه ابدی خود منتقل شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن