ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86486
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۷:۱۹
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
۷۵۲ تن از نیروهای متجاوز در یمن در ماه اوت کشته و زخمی شدند

۷۵۲ تن از نیروهای متجاوز در یمن در ماه اوت کشته و زخمی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، یک منبع نظامی از کشته و زخمی شدن ۷۵۲ تن از نیروهای دولت مستعفی یمن و ائتلاف عربی در عملیات تک‌تیراندازهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه‌های درگیری در اوت گذشته خبر داد. ارتش و کمیته‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، یک منبع نظامی از کشته و زخمی شدن ۷۵۲ تن از نیروهای دولت مستعفی یمن و ائتلاف عربی در عملیات تک‌تیراندازهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه‌های درگیری در اوت گذشته خبر داد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با پیشروی نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن به سمت رشته کوه‌ها در نقیل الروی که با حمایت هوایی جنگنده‌های ائتلاف عربی انجام شد، مقابله کرده و در این عملیات دو دستگاه خودروی زرهی این نیروها را منهدم کردند.

به گفته یک منبع نظامی، تلاش نیروهای هادی برای پیشروی در این منطقه با حمایت ۱۵ حمله هوایی جنگنده‌های ائتلاف عربی هیچ نتیجه‌ای نداشت و این نیروها مجبور به عقب نشینی و فرار از منطقه درگیری‌ شدند.

همچنین در ساحل غربی یمن در حملات توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه کوهستانی جنوب شهر التحیتا در حدیده در غرب یمن ۱۲ تن از نیروهای ائتلاف عربی کشته و زخمی شدند.

همزمان یگان موشکی و پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حملات موشکی و هوایی مشترکی را علیه مراکز تجمع نیروهای سودانی عضو ائتلاف عربی در شهر مرزی جیزان انجام دادند.

یک منبع نظامی یمنی تاکید کرد، توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه‌های ارتش عربستان در الطلعة، رقابة الخشباء، صحرای البقع و گذرگاه الخضراء در نجران را هدف قرار دادند.

این منبع نظامی افزود: در حمله توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مناطق استقرار سربازان عربستانی و نیروهای هادی در گذرگاه علب و منطقه مجازه در عسیر عربستان تعدادی از آنها کشته و زخمی شدند.

به گفته یک منبع نظامی یمنی، ۵۵ تن از نیروهای وابسته به دولت مستعفی در درگیری با ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان تعز واقع در جنوب این کشور کشته و زخمی شدند.

جنگنده‌های ائتلاف عربی مناطق کشاورزی و مسکونی دو شهر مرزی باقم و کتاف در استان صعده را ۱۶ بار هدف حمله هوایی قرار دادند.

همچنین این جنگنده‌ها شهر حرف سفیان در استان عمران در شمال یمن را هدف حملات خود قرار دادند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن