ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86496
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۵۸
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
اعضای هیأت اعزامی جنبش انصارالله یمن برای مذاکرات در ژنو مشخص شد

اعضای هیأت اعزامی جنبش انصارالله یمن برای مذاکرات در ژنو مشخص شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در پی دعوت رسمی «مارتین گریفیتس» نماینده سازمان ملل در امور یمن، از انصارالله یمن برای حضور در مذاکرات 6 سپتامبر در ژنو، رئیس شورای عالی سیاسی یمن، اعضای تیم اعزامی به سوئیس را معرفی کرد. به نوشته پایگاه خبری شبکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در پی دعوت رسمی «مارتین گریفیتس» نماینده سازمان ملل در امور یمن، از انصارالله یمن برای حضور در مذاکرات 6 سپتامبر در ژنو، رئیس شورای عالی سیاسی یمن، اعضای تیم اعزامی به سوئیس را معرفی کرد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیرة»، رئیس شورای عالی سیاسی یمن، طی حکمی به شماره 139 در سال 2018، دستور تشکیل یک هیأت ملی به عنوان نماینده جمهور یمن در مذاکرات ژنو را صادر کرد.

بر اساس این حکم، اسامی اعضای این هیأت 12 نفره که «عبدالسلام صلاح احمد فلیته» در راس آن قرار دارد و معاونش «جلال علی علی الرویشــان» است، عبارت است از:

1 – «عبد السلام صلاح أحمد فلیتـه»؛ به عنوان رئیس

2- جلال علی علی الرویشــان؛  به عنوان معاون

3- خالد سعید محمد الدینی  

4- عبد الملک عبد الله محمد العجری  

5- غالب عبدالله مسعد مطلق   

6- حمید ردمان احمد عاصم   

7- سلیم محمد نعمان المغلس    

8- د. إبراهیم عمر سالم حجری 

9- سقاف عمر محسن علــوی   

10- عبد الملک حسن علی الحجری   

11- عبد المجید ناجی قائد الحنش    

12- یحیى علی صالح نوری  

نماینده سازمان ملل در امور یمن اواخر مرداد ماه در دعوتنامه‌های جداگانه از دولت مستعفی «عبدربه منصور هادی» و همچنین انصارالله یمن خواست تا در مذاکرات 6 سپتامبر در ژنو سوئیس شرکت کنند.

هنوز مشخص نیست که هیأت اعزامی از سوی دولت مستعفی یمن شامل چه افرادی است.

مارتین گریفیتس در تاریخ هشت آگوست (ماه جاری) میلادی در صحن شورای امنیت از ارسال این دعوتنامه خبر داده بود. وی در ماه گذشته گفت‌و‌گوهایی با منصور هادی و عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن داشته و این گفت‌و‌گوها را مثبت ارزیابی کرده بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن