ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86529
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
  • 172 بازدید
  • ارسال توسط :
تظاهرات در جنوب یمن علیه سعودی‌ها

تظاهرات در جنوب یمن علیه سعودی‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مردم شهر «ردفان» در استان «لحج» در جنوب یمن در اعتراض به اوضاع اقتصادی و حضور ائتلاف سعودی در یمن، دست به تظاهرات زدند. به نوشته‌ی القدس العربی، طبق ویدئوهای منتشر شده، تظاهرکنندگان شعار می‌دادند «برع برع یا سلمان یا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مردم شهر «ردفان» در استان «لحج» در جنوب یمن در اعتراض به اوضاع اقتصادی و حضور ائتلاف سعودی در یمن، دست به تظاهرات زدند.

به نوشته‌ی القدس العربی، طبق ویدئوهای منتشر شده، تظاهرکنندگان شعار می‌دادند «برع برع یا سلمان یا عمیل الامریکان» (ای سلمان ای مزدور آمریکا از یمن برو) آن‌ها همچنین شعار می‌دادند : «یاشرعیة ویاتحالف جوعتونا خذلتونا» (ای دولت منصورهادی و ای ائتلاف ما را گرسنه و خار کردید)

تظاهر کنندگان در پایان این تظاهرات با قرائت بیانیه‌ای تمامی مسئولیت شرایط اقتصادی استان‌های جنوبی یمن را متوجه ائتلاف و دولت منصور هادی کرده و هشدار دادند که در صورت عدم حل مشکلات، اعتراضات منجر به انتفاضه خواهد شد.

همچنین در استان «عدن» و استان‌هایی که دولت «منصورهادی» آن‌ها را اداره می‌کند، تظاهرات معیشتی و اعتراض علیه افزایش قیمت‌ها برگزار شد. علاوه بر عدن، شهر «سیئون» دومین شهر بزرگ در استان «حضور موت» نیز دیروز (دوشنبه) شاهد اعتراضات بود و ساکنان این شهر، در خیابان‌های اصلی لاستیک خودرو آتش زدند و اغلب مناطق تجاری بسته شدند و فعالیت نهادهای دولتی در این شهر نیز فلج شده است.

نکته قابل توجه برگزاری این گونه تظاهرات از سوی  جنبش «الحراک الجنوبی» است که طرفداران زیادی در جنوب یمن دارد و از سوی امارات نیز حمایت می‌شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن