ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8654
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای مدافع حرم روحیه بالایی دارند/ دشمنان نمی‌توانند به اماکن مقدسه تعرض و جسارت کنند

شهدای مدافع حرم روحیه بالایی دارند/ دشمنان نمی‌توانند به اماکن مقدسه تعرض و جسارت کنند

مهدی طاهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن قدردانی از برگزاری مراسم نخستین یادواره کشوری شهدای مدافعان حرم در استان قزوین اظهار داشت: باید از دست‌اندرکاران این یادواره که باز هم بوی عطر شهادت را به استان شهید پرور و ولایتمدار قزوین هدیه دادند، قدردانی کنم. وی تصریح کرد: امروز شهدای مدافعان حرم در […]

مهدی طاهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن قدردانی از برگزاری مراسم نخستین یادواره کشوری شهدای مدافعان حرم در استان قزوین اظهار داشت: باید از دست‌اندرکاران این یادواره که باز هم بوی عطر شهادت را به استان شهید پرور و ولایتمدار قزوین هدیه دادند، قدردانی کنم.

وی تصریح کرد: امروز شهدای مدافعان حرم در دفاع از حریم ولایت و حرم‌های اهل‌بیت(ع) در حال دفاع هستند و با روحیه بالایی که دارند هیچ‌گاه دست از دفاع از حریم ولایت و ارزش‌ها برنداشته و نخواهند داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین به اخلاص بالای شهدای مدافع حرم اشاره و عنوان کرد: این شهدا جان خود را که بزرگ‌ترین هدیه الهی به انسان است، فدا کردند.

طاهرخانی با اشاره به اینکه در تاریخ نام درخشان شهدای مدافع حرم برای همیشه ماندگار است، خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم کاری ارزشمند انجام داده و برای همیشه نام آن‌ها در زبان‌های جاری و ساری است.

این مسؤول با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه کشورهایی نظیر سوریه و عراق بیان کرد: امروز جبهه مقاومت با همه کمبودها ولی با اقتدار و با توسل به ائمه معصومین(ع) در دفاع از کیان و خاک خود جانانه دفاع کرده و اجازه نمی‌دهد که کشور خود در دست گروه‌های وحشی نظیر داعش قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین تصریح کرد: امروز داعش و تمام گروه‌های تروریستی در خاک سوریه و با حمایت مستقیم آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود دست به جنایات وحشیانه‌ای می‌زنند که همین مدافعان حرم در کشور و این استان اجازه نمی‌دهند که دشمنان به اماکن مقدسه تعرض و جسارت کنند.

طاهرخانی به ارزش کار شهدای مدافعان حرم پرداخت و یادآور شد: اگر شهدای مدافع حرم با تروریست‌ها مقابله نکنند باید با گروه‌های تروریستی همچون داعش در مناطق دیگر درگیر شویم و از این جهت دفاع مدافعان حرم حائز اهمیت است و شهدای مدافع حرم جایگاه والایی دارند.

وی اضافه کرد: شهدای مدافع حرم حرکت بسیار ارزشمندی انجام دادند و بیرون از مرزهای وطن در راه اعتلای اسلام و ائمه اطهار(ع) گام برداشتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن