ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86569
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۷:۳۵
  • 311 بازدید
  • ارسال توسط :
برنده نوبل صلح: بن سلمان و بن زاید دو احمقند که برای چپاول بخش‌هایی از یمن رقابت می‌کنند

برنده نوبل صلح: بن سلمان و بن زاید دو احمقند که برای چپاول بخش‌هایی از یمن رقابت می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، توکل کرمان، فعال حقوق بشری یمن و برنده جایزه نوبل صلح، ولیعهدهای عربستان و امارات متحده عربی را دو «احمق» توصیف کرد که برای چپاول بخش‌های بزرگی از جنوب یمن رقابت می‌کنند. او در توییتی نوشت: بن سلمان و بن […]

برنده نوبل صلح: بن سلمان و بن زاید دو احمقدند که برای چپاول بخش‌هایی از یمن رقابت می‌کنندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، توکل کرمان، فعال حقوق بشری یمن و برنده جایزه نوبل صلح، ولیعهدهای عربستان و امارات متحده عربی را دو «احمق» توصیف کرد که برای چپاول بخش‌های بزرگی از جنوب یمن رقابت می‌کنند.

او در توییتی نوشت: بن سلمان و بن زاید در زمینه چپاول بخش‌های بزرگتری از جنوب یمن رقابت می‌کنند در حالی که این دو احمق فراموش کرده‌اند از جنوب یمن و کل این کشور با ذلت و خواری اخراج و برای ارتکاب جنایت‌ها و کشتار‌هایی که علیه مردم یمن به راه انداخته‌اند در دادگاه بین‌المللی محاکمه و بازخواست خواهند شد.

 عربستان سعودی و متحدانش از ششم فروردین ۱۳۹۴، بدون مجوز سازمان ملل، یمن را هدف حملات هوایی مرگبار قرار داده‌اند و هزاران یمنی را به شهادت رسانده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن