ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86571
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۷:۴۷
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :

واکنش برادر پادشاه عربستان به فیلم جنجالی

مهر نوشت: چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد احمد بن عبدالعزیز که در لندن به سر می برده است در هنگام ورود به محل اقامتش با شماری از معترضان به سیاست های عربستان رو به رو می شود. این معترضان شعارهایی علیه خاندان آل سعود به خاطر جنگ […]

مهر نوشت: چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد احمد بن عبدالعزیز که در لندن به سر می برده است در هنگام ورود به محل اقامتش با شماری از معترضان به سیاست های عربستان رو به رو می شود.

این معترضان شعارهایی علیه خاندان آل سعود به خاطر جنگ یمن و نقض حقوق بشر در عربستان سر داده بودند که احمد بن عبدالعزیز در پاسخ به معترضان از آنها می خواهد که کل خاندان آل سعود را مورد شماتت قرار ندهند و می گوید که کشور شاه و ولیعهد دارد و این مسئولیت متوجه آنهاست.

وی همچنین در برابر معترضان ابراز امیدواری می کند که جنگ در یمن به زودی به پایان برسد. در پی انتشار این ویدیو کاربران فضای مجازی و ناظران مسائل عربستان این اظهار نظر را نوعی برائت جستن شاهزاده سعودی از سیاست های برادر و برادر زاده اش در خصوص یمن توصیف کرده بودند.

در پی آن هشتگی هم با عنوان بیعت با احمد بن عبدالعزیز در فضای مجازی به راه افتاد و مجتهد فعال رسانه ای و افشاگر سعودی هم خواستار حمایت از آن شد.

با این حال خبرگزاری عربستان در خبری به نقل از این شاهزاده سعودی مدعی شده است که آنچه در فضای مجازی منتشر شده غیر دقیق است و احمد عبدالعزیز گفته که ملک سلمان و محمد بن سلمان مسئولان کشور هستند و تصمیمات آنها در خصوص امنیت و ثبات کشور و مردم عربستان صحیح است.

در این خبر تأکید شده که احمد بن عبدالعزیز گفته به هیچ وجه دیگری نمی توان سخنان او را توصیف کرد.

این در حالی است که گزارش های متعددی از شکاف و اختلاف داخلی در خاندان پادشاهی عربستان منتشر شده است و محمد بن سلمان سال گذشته شماری از شاهزاده های سعودی و حتی پسر شاه سابق این کشور را به اتهام های مالی به زندان انداخته بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن