ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86619
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
  • 343 بازدید
  • ارسال توسط :

یمن|شلیک موشک بالستیک به پادگان گارد ملی سعودی در نجران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به تداوم تجاوز عربستان پادگان گارد ملی این رژیم در نجران را با یک فروند موشک بالستیک از نوع بدر 1 هدف قرار دادند.  یگان موشکی ارتش و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به تداوم تجاوز عربستان پادگان گارد ملی این رژیم در نجران را با یک فروند موشک بالستیک از نوع بدر 1 هدف قرار دادند.

 یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه حملات عربستان با 4 فروند موشک بالستیک از نوع بدر 1 پالایشگاه شرکت آرامکو و کارخانه‌های پتروشیمی عربستان در شهرک اقتصادی جیزان را هدف قرار داد.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز دوشنبه نیز تاسیسات آرامکو را در شهر اقتصادی جیزان با موشک بالستیک بدر 1 هدف قرار داده بود.

این حملات موشکی در حالی صورت گرفته که  سرتیپ شرف لقمان سخنگوی ارتش یمن روز گذشته گفت که عملیات یگان پهپادی، موشکی و دریایی اخیرا متناسب با افزایش جنایات متجاوزان گسترش یافته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن