ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8666
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰:۰۲
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :

توفیق خدمت به خانواده های شهدا؛ فرصت مغتنم برای خادمین ملت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان امشب، 25 شهریور در دیدار با خانواده های معظم شهدای گیلانی مدافع حرم، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرمین و منا، اظهار کرد: تلاش ما بر این است […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان امشب، 25 شهریور در دیدار با خانواده های معظم شهدای گیلانی مدافع حرم، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرمین و منا، اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا در فرصت های  مختلف از خانواده های شهدای مدافع حرم که شهدای غربت هستند، تجلیل کنیم.

وی به اعلام آمادگی جوانان گیلانی برای حضور داوطلبانه در دفاع از حرمین اشاره و خاطرنشان کرد: در سومین روز پس از ورود یکی از شهدای مدافع حرم به استان قریب به هزار نفر در مدت 24 ساعت برای دفاع از حرمین اعلام آمادگی کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: قطعا در آینده ابعاد بیشتری از مجاهدت های این عزیزان مشخص خواهد شد.

نجفی توفیق خدمت به خانواده های معظم شهدا را یکی از فرصت های مغتنم برای خادمین ملت دانست و گفت: در خصوص یکپارچه سازی مزارهای شهدا در استان بویژه شهر رشت با تاکیدات موثر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اقدام قابل تحسینی انجام گرفت که برخی از شهرهای باقیمانده نیازمند مساعدت ویژه است.

استاندار گیلان بر لزوم توجه ویژه به پدران و مادران شهدا و مسکن این عزیزان تاکید و تصریح کرد: علیرغم محدودیت اعتبارات اقداماتی در بخش توانبخشی پدران و مادران شهدا که اغلب دچار کهولت سن هستند انجام پذیرفته که نیازمند کمک های ملی در این خصوص هستیم.

وی با اشاره به اینکه از تمامی فرصت ها برای ایجاد اشتغال خانواده های شهدا براساس تاکید رئیس جمهور بهره لازم را می بریم، افزود: با تشکیل یک ستاد از طریق مراکز تولیدی در تلاشیم تا بسیاری از مشکلات این حوزه را برطرف نماییم.

نجفی خاطرنشان کرد: 8 نفر از فرزندان شهدا در بخش مدیریتی ستاد استانداری و فرمانداری ها به کارگیری شده اند که این آمار در حال افزایش است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن