ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86669
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۵۳
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
اگر رفتار عربستان و امارات در قبال یمن عوض نشود سرنوشت‌شان نابودی است

اگر رفتار عربستان و امارات در قبال یمن عوض نشود سرنوشت‌شان نابودی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سردار قاسم تقی زاده در مراسم افتتاح مرکز فرهنگی آموزشی و بصیرت‌افزایی غدیر در قم عنوان کرد: قبل از انقلاب اسلامی، آمریکا یک سوم بودجه کشور را با بکارگیری مزدوران داخلی در اختیار خود قرار داده بود و با قیمت پایین نفت کشور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سردار قاسم تقی زاده در مراسم افتتاح مرکز فرهنگی آموزشی و بصیرت‌افزایی غدیر در قم عنوان کرد: قبل از انقلاب اسلامی، آمریکا یک سوم بودجه کشور را با بکارگیری مزدوران داخلی در اختیار خود قرار داده بود و با قیمت پایین نفت کشور را استخراج می‌کرد و با قیمتی بالاتر به کشورهای دیگر می‌فروخت.

وی افزود: همچنین آمریکا با فروش سلاح به ایران در مسائل امنیتی و دفاعی کشور نفوذ داشت؛ قبل از انقلاب اسلامی، ایران از نظر خودکفایی صنایع دفاعی توفیق خاصی نداشت و در تمام امور و صنایع نیازمند بیگانگان بود، ولی پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تمامی امتیازات آمریکا در ایران و منطقه از بین برود و همین موضوع باعث کینه توزی علیه جمهوری اسلامی شد.
 
جانشین وزیر دفاع بیان کرد: بودجه نظامی آمریکا برای سال 2019، 716 میلیارد دلار پیش بینی شده است که رقم بالایی است و به همین دلیل تصمیم گرفته شد که به دنبال نقاط ضعف دشمنان برویم و روی آن تمرکز کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن نقاط ضعف بسیار بزرگی دارد که کشف شده است، ادامه داد: ساخت تجیهزات و تکنولوژی‌های غیر هم طراز و غیرمشابه با کمترین هزینه و کیفیت بالا و همچنین استفاده از تاکتیک‌های بومی و نیروهای متدین و ولایی از برنامه‌های کشور برای مقابله با دشمنان است.

سردار تقی زاده تصریح کرد: امروزه ایران از لحاظ سیستم دفاعی و بازدارنگی، بسیار پیشرفته و قدرتمند است و به هیچ کشوری وابسته نیست؛ قدرت و عمق نفوذ ایران فراتر از خاورمیانه و در سطح جهانی است.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی در بکارگیری تکنولوزی‌های نوین، بسیار قدرتمند عمل کرده است و در بین کشورهای تراز اول قرار دارد؛ همچنین در طلیعه چهلمین سال انقلاب اسلامی شاهد پرتاب ماهواره‌های جمهوری اسلامی ایران به فضا خواهیم بود

جانشین وزیر دفاع اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 300 هزار آمریکایی در منطقه حضور دارند  که کار ایران را در امر مقابله با دشمن راحت کرده است؛ اگر آمریکا بخواهد اقدامی بر خلاف اصول و موزاین اخلاقی و انسانی انجام دهد باید منتظر تبعات جانبی آن باشد؛ ایران با اطلاعات دقیق و کافی، تمام تحرکات آمریکا را زیر نظر دارد و آماده هر گونه مقابله در برابر تحرکات آمریکا، اسرائیل و جنگ‌های نیابتی است.

سردار تقی زاده بیان کرد: ایران تاکنون در برابر جنایت‌ها و نسل کشی‌های آل سعود با سعه‌صدر برخورد کرده است، ولی اگر رفتار عربستان و امارات در قبال یمن عوض نشود، جمهوری اسلامی برخورد سکوت نمی‌کند و قطعا سرنوشت آن‌ها نابودی است.

وی گفت: توسعه مباحث بصیرت افزایی از مهمترین سیاست‌هایی است که در کنار توسعه مباحث فنی و ابتکارات، باید دنبال شود، سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، سازمانی بسیار فعال و پویا است و اقدامات بسیار نوینی را انجام داده است.

سردار تقی زاده با بیان اینکه بدون بصیرت افزایی نمی توان به دشمن غالب شد، خاطرنشان کرد: افتتاح مرکز فرهنگی، آموزشی و بصیرت افزایی با توجه به اهمیت مباحث بصیرت افزایی بسیار مهم و موثر است، مباحث فرهنگی و بصیرت افزایی، اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد؛ علاوه بر توسعه و ساخت ادوات پیشرفته، برای غلبه به دشمن نیازمند انسان‌هایی معنوی و دارای قدرت روحی بالا هستیم.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن