ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86672
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۴۵
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر مطهر 2 شهید مدافع حرم مازندران تشییع می‌شود

پیکر مطهر 2 شهید مدافع حرم مازندران تشییع می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ پاسدار جواد بخشی امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس مازندران در استانداری، اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور دلیری دلیرمردانی بوده که با اهدای جان خود آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند که باید امروز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ پاسدار جواد بخشی امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس مازندران در استانداری، اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور دلیری دلیرمردانی بوده که با اهدای جان خود آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند که باید امروز نیز سنگر مقاومت را حفظ کنیم.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس و دهه محرم همزمان با تشییع پیکر شهدای خوشنام، پیکر چند شهید مدافع حرم که شناسایی شدند نیز تشییع می‌شود.

بخشی با اشاره به اینکه رزمایش اقتدار عاشورایی حضرت رسول (ص) به عنوان تداعی کننده اعزام رزمندگان استان در این ایام برگزار می‌شود، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه و ایثارگری رزمندگانی است که  با حضور 40 هزار نفری بسیجیان در یکی از شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

تشکیل ستاد هفته دفاع مقدس در ادارات استان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  مازندران نیز در این نشست گفت: آرامش امروز را مدیون رشادت‌های شهدا هستیم که با اهدای جان خود نشان دادند پیرو خط و راه عاشورا هستند که باید همه ما رهرو واقعی باشیم.

سردار عبدالله ملکی افزود: باید نسل امروز را بیشتر از گذشته با آثار دفاع مقدس و ایثار رزمندگان آشنا کنیم که برنامه‌های این هفته با حضور جوانان و نوجوانان بیشتر و بهتر برگزار شود.

وی بیان کرد: 25 شهریورمصادف با ششم ماه محرم، 15 شهید خوشنام از تهران و مسیر سوادکوه وارد استان می‌شوند و مورد استقبال مردم پل سفید زیرآب و شیرگاه قرار می‌گیرند که مراسم شب وداع در سالن حسینیه سپاه بابل برگزار می‌شود.

ملکی گفت: هفتم ماه محرم نیز مرکز استان میزبان پیکرهای این شهدا بوده که از میدان شهدا به امامزاده یحیی تشییع می‌شود و از15 شهید پیکرهشت  شهید به تهران می رود و سهمیه شهدای گمنام استان هفت شهید است که دو شهید در دانشگاه آزاد نکا، یک شهید در حوزه علمیه محمدیه قائم‌شهر، دوشهید در تنکابن و دو شهید در زادگاه شهید شیرودی خاکسپاری می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: همیشه مشکلات ما را شهدا رفع کردند که در شرایط کنونی و جنگ روانی در حوزه اقتصادی، باید مراسم تشییع پیکر شهدا با حضور پرشور مردم برگزار شود.

ملکی بیان کرد: ستاد استانی هفته دفاع مقدس در استان تشکیل و 13 کمیته استانی و یک ستاد شهرستانی دارد که در22 شهرستان با دبیری فرمانداران تشکیل شد.

وی تصریح کرد: 19 شهریور همایش هزار و 300 نفری بسیجیان درآمل با حضور فرماندهان گردان و 31 شهریور روزصلابت و سلحشوری رژه درمرکز استان برگزار می‌شود.

مدیرکل سیاسی  و انتخابات استانداری مازندران نیز گفت: زمان هشت سال دفاع مقدس دنیا شاهد و متعجب بودکه چگونه جوانان ما با دستان خالی در مقابل دشمنان با تکنولوژی روز ایستادند که مهم‌ترین دلیل پیروزی ما رهبری خردمندانه و شجاعت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و وحدت و انسجام ملی است.

رضا عنایتی افزود: امروزه با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و ایام محرم تلاش کنیم وحدت و یکپارچگی را افزایش و از تفرقه افکنی و جداسازی اقشار پرهیز کنیم.

وی بیان کرد: شهرداران و ادارات در این ایام حضوری پررنگ داشته باشند، همچنین با توجه به اینکه نیمی از جمعیت را بانوان تشکیل می‌دهند که باید نسبت به برگزاری برنامه‌های مناسب زنان در حوزه دفاع مقدس اقدام شود.

عنایتی گفت: با تعامل فرمانداران و شهرداران برگزاری نمایشگاه و فضاسازی محیطی نیز اقدامات مناسب دراین ایام صورت می گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن