ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86710
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۵:۲۶
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
اجلاس جهانی پیرغلامان حسینی ـ خرم آباد| پیرغلامان ملی و جهان اسلام و خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل شدند

اجلاس جهانی پیرغلامان حسینی ـ خرم آباد| پیرغلامان ملی و جهان اسلام و خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، شانزدهمین اجلاس جهانی پیرغلامان حسینی شامگاه پنجشنبه با تجلیل از پیرغلامان داخلی و خارجی و خانواده های شهدای مدافع حرم استان لرستان ماشاءالله شمسه و قدرت الله عبدیان به پایان رسید. در این اجلاس که 200 میهمان ملی و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، شانزدهمین اجلاس جهانی پیرغلامان حسینی شامگاه پنجشنبه با تجلیل از پیرغلامان داخلی و خارجی و خانواده های شهدای مدافع حرم استان لرستان ماشاءالله شمسه و قدرت الله عبدیان به پایان رسید.

در این اجلاس که 200 میهمان ملی و 200 خادم محلی و 10 میهمان از کشورهای مسلمان عراق، سوریه، افغانستان، تاجیکستان، هند و نیجریه حضور داشتند، از 15 پیرغلام ملی و هشت پیرغلام خارجی و همچنین تعدادی از مداحان و پیرغلامان حسینی لرستان، 33 نفر از علما، اندیشمندان، خطبا و مداحان لرستانی و از مرحوم حاج حبیب نیکنام از مداحان سبک عزاداری سنتی لرستان به‌عنوان پیرغلام پیرغلامان تجلیل شد.

شانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی  با مداحی و نوحه سرایی حاج صادق آهنگران در محوطه تاریخی قلعه فلک افلاک خرم آباد به کار خود پایان داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن