ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86769
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۶:۳۱
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
اعطای ۷۰ سند افتخار به خیران همدانی

اعطای ۷۰ سند افتخار به خیران همدانی

محمدعلی بادامی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان؛ اظهار کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی مردم استان همدان در 6 ماهه نخست امسال 400 میلیون تومان بوده است.وی با اشاره به اینکه از زمان آغاز ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در نجف اشرف بیش از 4 میلیارد تومان […]

اعطای 70 سند افتخار به خیرین همدانی

محمدعلی بادامی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان؛ اظهار کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی مردم استان همدان در 6 ماهه نخست امسال 400 میلیون تومان بوده است.
وی با اشاره به اینکه از زمان آغاز ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در نجف اشرف بیش از 4 میلیارد تومان از استان همدان به ساخت این صحن کمک شده است افزود: از میان کمک‌های جمع‌آوری شده در 6 ماهه نخست سال، 200 میلیون تومان به ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) اختصاص یافته است.
بادامی با بیان اینکه 200 میلیون تومان دیگر نیز به ساخت صحن عقیله بنی هاشم در کربلا اختصاص یافت، ادامه داد: از زمان آغاز ساخت این صحن تا کنون 1 میلیارد تومان از محل ستاد بازسازی عتبات استان کمک رسانی شده است، در راستای ساخت گنبد حرم امام حسین(ع) نیز 1 میلیارد تومان کمک شده است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به اهدای کتابت قرآن کریم به آستان مقدس حرم حضرت عباس(ع) به ارزش 100 میلیون تومان اشاره کرد و گفت: این اثر نفیس هنری را استاد برجیسیان کتابت و هدیه نموده است.
وی عنوان کرد: همچنین قرآن کتابت شده توسط خوشنویس همدانی، استاد جواد مؤمنی به ارزش 40 میلیون تومان به حرم امیرالمؤمنین(ع) در نجف اشرف از دیگر برنامه‌هایی صورت گرفته در 6 ماه نخست سال است.

مشارکت چشمگیر بانوان همدانی به ستاد بازسازی عتبات عالیات
بادامی با اشاره به فعالیت خوب کمیته بانوان همدان گفت: ۵۰ درصد از جذب مشارکت‌ها در مجموعه بازسازی عتبات با فعالیت‌های بانوان انجام گرفته است که در این می‌توان به جمع آوری نیم کیلو طلا و 1.5 تن مس اشاره کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات استان طرح «خشت‌های آسمانی» برای اجرای پروژه ترفیع گنبد حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) با پرداخت مبلغ ۳ میلیون تومان برای هر خشت طلا را از برنامه‌های این ستاد برای تسهیل در مشارکت مردم در این امر معنوی بیان کرد.
بادامی با اشاره به اینکه برای هر خشت طلا یک سند افتخار به خیران اعطا می‌شود، گفت: تا کنون بیش از 70 سند افتخار برای خیران استان همدان صادر شده است همچنین در 6 ماهه نخست امسال 80 نیروی تبرعی از استان جهت انجام پروژه‌های در حال ساخت به عراق اعزام شده اند.

برپایی 11 موکب اربعین از همدان در کربلای معلی
رئیس ستاد بازسازی عتبات استان عنوان کرد: 25 شهریور ماه مصادف با 7 محرم، سوگواره «نشان محبت» با هدف تجلیل از خیرین حرم ساز با حضور هنرمندان مطرح کشوری، شخصیت‌های استانی، خیرین و آحاد مردم ولایتمدار استان همدان، در استان برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: به مناسبت اربعین حسینی نیز با همکاری ستاد عتبات استان و خیرین 11 موکب در کربلای معلی برپا خواهد شد، در جهت ارائه خدمات بهتر به زائران، موکب‌ها یک هفته قبل از اربعین و 2 روز پس از آن در محل دایر خواهند بود.
بادامی با اشاره به اینکه در هر موکب سه وعده غذای گرم در میان زوار توزیع خواهد شد عنوان کرد: روازنه 30 هزار نفر در این موکب‌ها پذیرایی خواهند شد همچنین اسکان روازنه 10 تا 15 هزار نفر در این موکب‌ها از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای آن ایام است.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن