ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86809
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن ۵ یمنی از جمله ۳ زن در حملات ائتلاف سعودی به «مأرب»

کشته شدن ۵ یمنی از جمله ۳ زن در حملات ائتلاف سعودی به «مأرب»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنگنده‌های ائتلاف سعودی دیروز جمعه استان مأ‌رب واقع در شمال شرقی صنعاء را بمباران کردند. شبکه المسیره به نقل از منابع محلی خبر داد که ائتلاف سعودی سه زن را هنگام عملیات امداد و نجات دو یمنی که در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنگنده‌های ائتلاف سعودی دیروز جمعه استان مأ‌رب واقع در شمال شرقی صنعاء را بمباران کردند.

شبکه المسیره به نقل از منابع محلی خبر داد که ائتلاف سعودی سه زن را هنگام عملیات امداد و نجات دو یمنی که در معرض حملات هوایی در  استان مارب قرار گرفته بودند، هدف قرار دادند.

منابع محلی تاکید کردند که در حمله دیروز جنگنده‌های ائتلاف سعودی به منطقه «التطلس» شهرستان صراوح در استان مارب، در مجموع ۵ یمنی کشته شدند.

ائتلاف سعودی از مارس ۲۰۱۵ تاکنون هر روزه در میان سکوت جامعه جهانی به مناطق مختلف یمن حمله می‌کند که طی این مدت هزاران نفر از زنان و کودکان یمنی کشته و زخمی شدند.

ائتلاف سعودی – آمریکایی در تاریخ هجدهم مرداد ماه به شهر ضحیان واقع در استان صعده یمن حمله کردند که در پی آن بیش از ۵۰ نفر از جمله ۴۰ دانش‌آموز و کودک یمنی کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

ائتلاف سعودی پس از فشارهای بین المللی و منطقه‌ای درباره کشتار کودکان یمنی در صعده، مجبور به تشکیل کمیته برای بررسی این حادثه شد.

ائتلاف سعودی پس از تشکیل کمیته تحقیق درباره حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یمنی در منطقه «ضحیان» استان صعده، به کشتار کودکان یمنی در این منطقه اذعان کرد و آن را حمله «اشتباهی» دانست.

وزیر دفاع آمریکا بعد از حمله مرگبار ائتلاف سعودی به اتوبوس کودکان یمنی در منطقه «ضحیان»، یک ژنرال ارشد را برای صحبت با سعودی‌ها درباره این حمله به ریاض فرستاد.

«مایکل گرت» سپهبد آمریکایی در سفر به ریاض، حامل پیام «ابراز نگرانی آمریکا درباره تلفات بالای غیرنظامیان یمن» بود که این مساله نشان‌دهنده اذعان آمریکا به میزان بالای تلفات غیرنظامیان در حملات ائتلاف سعودی علیه یمن است.

سی‌ان‌ان در این باره گزارش داد: «این ابراز نگرانی، احتمال قطع کمک (آمریکا به ائتلاف عربستان سعودی) را ایجاد کرد البته مقام‌های آمریکایی تاکید کرده‌اند که اگر آمریکا (از حمایت خود از عربستان) عقب‌نشینی کند، آنها (واشنگتن) نفوذ و اهرم فشار کمی خواهند داشت که سعودی‌ها را به توجه بیشتر به تلفات غیرنظامیان مجبور کنند».

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن