ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86839
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۴:۵۷
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
شلیک به مواضع سعودی‌ها با ۲ موشک زلزال/ زخمی شدن ۱۹ شهروند در حملات عربستان

شلیک به مواضع سعودی‌ها با ۲ موشک زلزال/ زخمی شدن ۱۹ شهروند در حملات عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با موشک‌های کاتیوشا و گلوله‌های توپ مراکز تجمع متجاوزان سعودی و مزدورانشان در پشت کوه “ام بی سی” و شرق کوه “الدود” در جیزان را هدف قرار دادند. از سوی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با موشک‌های کاتیوشا و گلوله‌های توپ مراکز تجمع متجاوزان سعودی و مزدورانشان در پشت کوه “ام بی سی” و شرق کوه “الدود” در جیزان را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر یگان موشکی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با دو موشک زلزال ۱ و تعدادی گلوله توپ مراکز تجمع متجاوزان سعودی و خودروهایشان در منطقه “الصوح” در اطراف نجران را هدف قرار دادند.

زخمی شدن ۱۹ شهروند در حملات عربستان
در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به بخش “الحالی” در استان الحدیده ۱۹ شهروند یمنی زخمی شدند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن