ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86891
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
  • 241 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن هزار نفر در الحدیده یمن در مدت یک ماه

کشته شدن هزار نفر در الحدیده یمن در مدت یک ماه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، شورای نروژی آوارگان اعلام کرد ماه گذشته میلادی (اوت)، هزار نفر در شهر الحدیده یمن جان باختند. این شورا اعلام کرد با ادامه جنگ در حومه های غربی و جنوبی الحدیده، اوضاع این […]

کشته شدن هزار نفر در الحدیده یمن در مدت یک ماهبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، شورای نروژی آوارگان اعلام کرد ماه گذشته میلادی (اوت)، هزار نفر در شهر الحدیده یمن جان باختند.

این شورا اعلام کرد با ادامه جنگ در حومه های غربی و جنوبی الحدیده، اوضاع این منطقه به شکل استثنائی شکننده است. مشاور حمایت و دفاع از حقوق آوارگان در شورای نروژی آوارگان در یمن گفت فرض بر این بود که مذاکرات ژنو نقطه تحولی در درگیری ها باشد؛ اما به جای آن، هفته دیگری مملو از خشونت و بدون هر گونه وعده ای سپری شد. 

خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع پزشکی یمن اعلام کرد 24 ساعت پس از شکست مذاکرات ژنو، بر اثر درگیری‌ها در الحدیده 84 نفر کشته شده‌اند.

مشاور حمایت و دفاع از حقوق آوارگان همچنین به نقل از مردم یمن گفت: آنها امید به احتمال رسیدن به هر گونه راه حلی را از دست داده‌اند. او همچنین افزود وخامت اوضاع اقتصادی موجب شده است برخی شهروندان به دنبال کسانی باشند که به آنها برای یافتن غذا کمک کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن