ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86905
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۳:۵۳
  • 125 بازدید
  • ارسال توسط :
دانشگاه آزاد ایلام میزبان دانشجویان در مراسم اربعین امسال است/ راه‌اندازی ۳ موکب بزرگ در مرز مهران

دانشگاه آزاد ایلام میزبان دانشجویان در مراسم اربعین امسال است/ راه‌اندازی ۳ موکب بزرگ در مرز مهران

امید سارائی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان ایلام و عضو شورای تبیین مواضع کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برنامه‌های بسیج دانشجویی با نزدیک شدن به ایام ماه محرم و صفر گفت: در ایام ماه محرم هیئت دانشجویی ما برنامه ها ویژه‌ای دارد؛ و مهمترین اولویت ما مراسم […]

امید سارائی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان ایلام و عضو شورای تبیین مواضع کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برنامه‌های بسیج دانشجویی با نزدیک شدن به ایام ماه محرم و صفر گفت: در ایام ماه محرم هیئت دانشجویی ما برنامه ها ویژه‌ای دارد؛ و مهمترین اولویت ما مراسم اربعین است.
وی خاطرنشان کرد: قرار است که دانشگاه آزاد ایلام با برپایی موکب در مرز میزبان زائران و دانشجویانی باشند که قرار است در مراسم پیاده روی اربعین حضور یابند.
سارائی افزود: شایسته است که دانشگاه آزاد هر چه در توان دارد در جهت برگزاری این مراسم کمک کند تا با آمادگی لازم و استفاده از ظرفیت‌ها در این مسیر گام بگذاریم. همچین قرار است که دانشجویان سراسر کشور در این مسیر به ما کمک کنند.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: ان شالله ۳ موکب بزرگ در مرز مهران در زمان اربعین راه اندازی خواهد شد که یکی از این موکب‌های ویژه خواهران خواهد بود؛ تا آمادگی لازم را برای حضور در مراسم پیاده روی را پیدا کنند.
سارائی با اشاره به فراهم کردن غذای زوار توسط این موکب دانشجویی گفت: امسال توجه به موضوعات بهداشت و درمان زوار یکی از برنامه‌های ماست و قرار است تا از ظرفیت دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در این مسیر استفاده کنیم.    

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن