ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86957
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
موکب فیروزکوه در کربلا میزبان زائران اربعین خواهد بود

موکب فیروزکوه در کربلا میزبان زائران اربعین خواهد بود

رمضان شجاع، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: موکب شهدای شهرستان فیروزکوه از سال گذشته فعالیت خود را آغاز و زمینی به مساحت 2700 متر مربع در شهر کربلا با فاصله 1300 متری حرم مطهر اباعبدالله (ع) اجاره کرده است. وی با اشاره به مراسم اربعین سال 96، یادآور شد: […]

رمضان شجاع، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: موکب شهدای شهرستان فیروزکوه از سال گذشته فعالیت خود را آغاز و زمینی به مساحت 2700 متر مربع در شهر کربلا با فاصله 1300 متری حرم مطهر اباعبدالله (ع) اجاره کرده است.
وی با اشاره به مراسم اربعین سال 96، یادآور شد: با توجه به آمار ثبتی مسئول ساماندهی در محل، سال گذشته 7 هزار زائر، از 40 شهر ایران و دو کشور افغانستان و اندونزی مهمان این موکب بوده و از خدمات اسکان، اطعام در سه وعده، خدمات درمانی و بهداشتی استفاده کرده اند.
همچنین با بیان اینکه همه هزینه ها توسط کمک های مردمی تامین می شود، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود امسال 200 میلیون تومان برای موکب فیروزکوه جمع آوری شود.
شجاع افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به دفتر امام جمعه فیروزکوه و دریافت شماره حساب کمک نقدی خود را واریز کنند.
مهدی یوسفی جمارانی فرماندار فیروزکوه نیز در جلسه اظهار داشت: باید تمامی هیئات مذهبی بر مراسم راهپیمایی اربعین متمرکز شوند، چرا که این موضوع بعد بین المللی دارد و باید هر چه باشکوه تر از پیش برگزار شود.
وی افزود: این راهپیمایی بزرگترین اجتماع مردمی است که در تاریخ به ثبت رسیده و به نوعی فراتر از بعد معنوی، دارای ابعاد سیاسی – اجتماعی است.
تهرام/9897//1348
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن