ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87033
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
  • 161 بازدید
  • ارسال توسط :
هیئت فاطمیون دانشگاه صنعتی شاهرود دهه دوم، میزبان عزاداران حسینی است

هیئت فاطمیون دانشگاه صنعتی شاهرود دهه دوم، میزبان عزاداران حسینی است

 صالحی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به برنامه‌های عزاداری ویژه ماه محروم و صفر در این دانشگاه گفت: برنامه عزاداری هیئت دانشجویی این دانشگاه از هفته دوم ماه محرم همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برگزار می شود.   وی افزود: هیئت دانشجویی فاطمیون دانشگاه شاهرود در […]

 صالحی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به برنامه‌های عزاداری ویژه ماه محروم و صفر در این دانشگاه گفت: برنامه عزاداری هیئت دانشجویی این دانشگاه از هفته دوم ماه محرم همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برگزار می شود.

 

وی افزود: هیئت دانشجویی فاطمیون دانشگاه شاهرود در سال‌های قبل برنامه‌های ویژه‌ای را با حضور مداحان و سخنرانان برگزار کرده پو این رویه امسال نیز ادامه خواهد داشت. ما سه روز در طول هفته مراسم برگزار می کنیم.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: در آغاز سال تحصیلی جدید که هم زمان با هفته دفاع مقدس است نیز برنامه‌های ویژه ای را در نظر داریم.

 

صالحی با اشاره به برگزاری مراسم ویژه ورودی جدیدها در این دانشگاه گفت: کمک به دانشجویان در روند ثبت نام و تحویل مدارک به دانشگاه از جمله برنامه‌هایی است که قبل از شروع سال تحصیلی جدید داریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن