ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87058
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
  • 60 بازدید
  • ارسال توسط :

جدیدترین موضع گیری عادل الجبیر علیه ایران

خبرگزاری مهر : عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان در نشست وزیران خارجه عرب مدعی شد که کمک های بشردوستانه که عربستان به یمن طی ۴ سال گذشته کرده بیش از ۱۳ میلیارد دلار است. وی از همکاری با سازمان های بین المللی برای رساندن کمک به یمن دم زد. عادل الجبیر ادعاهای قبلی خود را […]

خبرگزاری مهر : عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان در نشست وزیران خارجه عرب مدعی شد که کمک های بشردوستانه که عربستان به یمن طی ۴ سال گذشته کرده بیش از ۱۳ میلیارد دلار است.

وی از همکاری با سازمان های بین المللی برای رساندن کمک به یمن دم زد.

عادل الجبیر ادعاهای قبلی خود را درباره ایران تکرار کرد و مدعی شد: با دخالت ایران در امور کشورهای عربی باید مقابله شود و بازدارندگی در برابر این دخالت ایجاد شود.

وی در حالی که ائتلاف تحت سرکردگی سعودی ها مانع از حضور هیات صنعا در مذکرات ژنو شده است، ادعا کرد: انصارالله دعوت جامعه بین المللی برای در روند سیاسی که آخرین آن نشست ژنو بود را اجابت نکرد! عربستان برای حمایت از غیرنظامیان در یمن همه گامهای لازم را به عمل خواهد آورد.

عادل الجبیر که همگان به نقش آن در توطئه علیه آرمان ملت فلسطین واقفند، گفت: موضوع فلسطین در راس اولویت های ما قرار خواهد داشت!

وزیر خارجه عربستان درباره سوریه نیز گفت: عربستان از راهکار سیاسی مبتنی بر ژنو یک حمایت می کند و بر وحدت و ثبات آن تاکید دارد!

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن