ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87126
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
  • 64 بازدید
  • ارسال توسط :
ارتش یمن در چند قدمی آزادسازی شهر «حیس» از نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی

ارتش یمن در چند قدمی آزادسازی شهر «حیس» از نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جنوب استان الحدیده این کشور موفق شدند عرصه را بر نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی اماراتی تنگ کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از وب‌سایت خبری «مراسل»، منبعی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جنوب استان الحدیده این کشور موفق شدند عرصه را بر نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی اماراتی تنگ کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از وب‌سایت خبری «مراسل»، منبعی نظامی دیروز (سه‌شنبه) حمله گسترده‌ای به مواضع نیروهای وابسته به ائتلاف مذکور، از دو سمت، شمال و جنوب شهر «حیس» واقع در شهرستان «الدُریهمی» استان الحدیده آغاز کردند و موفق شدند پیشروی خوبی داشته‌ باشند؛ به گونه‌ای که آن‌ها را در چند قدمی باز پس‌گیری این شهر قرار داده است.

این منبع افزود، در حمله دیروز نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ده‌ها تن از عناصر وابسته به ائتلاف سعودی-اماراتی موسوم به تیپ‌های سَلَفی «العمالقه» کشته و زخمی شدند و رسانه‌های وابسته به ائتلاف سعودی-اماراتی، هشدارهای فرماندهان میدانی مبنی بر احتمال سقوط شهر حیس در دست نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در سایه کمبود نیروهای وابسته به ائتلاف  را مخابره کردند.

منبع نظامی مذکور در ارتش یمن همچنین گفت که نیروهای ائتلاف سعودی در ساحل غربی یمن خسارت‌های زیادی در نیروها و تجهیزات طی تلاش برای بازپس‌گیری مواضع راهبردی خود که طی چند روز اخیر آن‌ها را از دست دادند، متحمل شده‌اند.

گروه اطلاع‌ رسانی وابسته به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تصاویر کشته‌ها و شکست حملات نیروهای وابسته به ائتلاف در منطقه «الجاح» واقع در شهرستان «التحتیا» در ساحل غربی (الحدیده) را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی چند روز گذشته توانستند دو منطقه الجاح سفلی و «السمسره» را دوباره به کنترل خود درآوردند و خطوط امداد رسانی عناصر وابسته به ائتلاف سعودی را در الدریهمی قطع کنند؛ به گونه‌ای که آن‌ها از تلاش برای پیشروی به منطقه ۱۶ کیلومتری بین الحدیده و صنعاء منصرف کرد.

ائتلاف سعودی از ابتدای تابستان امسال به همراه نیروهای یمنی جنوبی حملات گسترده‌ای در ابتدای تیر ماه و ۲۱ مرداد جهت اشغال بندر و شهر الحدیده که تنها راه ارتباطی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به بیرون از این کشور است، شروع کردند که در دو حمله متحمل شکست شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن