ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8727
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
رونمایی از اسناد سجلی شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه

رونمایی از اسناد سجلی شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه

علیرضا قبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: سازمان ثبت احوال استان کرمانشاه در راستای ارج نهادن به مقام والای شهیدان جاویدالاثر، با افتخار رونمایی از «اسناد سجلی شهدای مدافع حرم استان» را در هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار داده است. قبادی ضمن تاکید بر تکریم مقام والای شهدای مدافع حرم افزود: […]

علیرضا قبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: سازمان ثبت احوال استان کرمانشاه در راستای ارج نهادن به مقام والای شهیدان جاویدالاثر، با افتخار رونمایی از «اسناد سجلی شهدای مدافع حرم استان» را در هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار داده است.

قبادی ضمن تاکید بر تکریم مقام والای شهدای مدافع حرم افزود: در همایش بزرگداشت پیشکسوتان عرصه ایثار که از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان طی هفته دفاع مقدس در استان برگزار خواهد شد، از سند سجلی شهید مدافع حرم «مهدی نوروزی» به همت سازمان ثبت احوال استان کرمانشاه رونمایی به عمل خواهد آمد.

مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه «شهید نوروزی» را افتخار ایران اسلامی دانست و افزود: به یاری خداوند متعال در مراسم رونمایی از سند سجلی شهید مدافع حرم «مهدی نوروزی»، از خانواده آن شهید والامقام دعوت به عمل خواهد آمد.

قبادی با اشاره به رونمایی اسناد سجلی شهیدان والامقام «سجاد حبیبی» و «رضا عباسی» در شهرستان کنگاور گفت: هفته آینده طی مراسمی از سند سجلی شهید مدافع حرم «ابوذر امجدیان» رونمایی خواهد شد.

مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه همچنین به رونمایی سند سجلی یکی از شهدای والامقام دفاع مقدس در شهرستان دالاهو و سند سجلی «شهید یعقوب نژاد» در شهرستان اسلام آبادغرب اشاره کرد.

قبادی در ادامه از شناسایی ۱۰۰ مورد سند سجلی مشاهیر، مفاخر علمی، ورزشی، دینی و ارزشی و دفاع مقدس در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این اقدام در راستای معرفی شخصیت‌های بزرگ استان به نسل جدید انجام و در مناسبت‌های مختلف از اسناد سجلی مفاخر و مشاهیر استان رونمایی خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن