ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87293
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
  • 555 بازدید
  • ارسال توسط :
برنامه جهانی غذا: اوضاع در الحدیده یمن در وضعیت هشدار قرار دارد

برنامه جهانی غذا: اوضاع در الحدیده یمن در وضعیت هشدار قرار دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، سازمان ملل متحد امروز جمعه اعلام کرد شلیک خمپاره و حملات هوایی در استان حدیده در یمن امدادگران و زیرساخت های بشر دوستانه را هدف قرار داده است و شرایط برای ارسال مواد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، سازمان ملل متحد امروز جمعه اعلام کرد شلیک خمپاره و حملات هوایی در استان حدیده در یمن امدادگران و زیرساخت های بشر دوستانه را هدف قرار داده است و شرایط برای ارسال مواد غذایی به سه و نیم میلیون گرسنه را با تهدید مواجه کرده است.

برنامه جهانی غذا در این باره اعلام کرد: “از سلسله رویدادهای امنیتی روزهای گذشته در شهر حدیده، در داخل و حومه مناطق عاری از درگیری که برای فعالیت های بشردوستانه در یمن حائز اهمیت هستند، به شدت نگرانیم”.

این نهاد همچنین اوضاع در حدیده را “هشدار دهنده” دانست. برنامه جهانی غذا همچنین هشدار داد “درگیری ها ادامه کمک های بشردوستانه به این شهر و مناطق اطراف آن را که در این کشور (یمن) بیشترین نیاز را دارند ، با تهدید مواجه می کند”.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن