ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87346
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۴:۵۹
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
چند خبر از شهرستان هرسین

چند خبر از شهرستان هرسین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نجف میرزاحسینی معاون فرماندار هرسین به اهمیت ابعاد مختلف اجرای طرح همیار طبیعت پرداخت و اظهار داشت : حفاظت از طبیعت وظیفه همگانی است و آسیب رساندن به طبیعت بصورت مستقیم و غیرمستقیم تأثیر منفی بر زندگی انسان ها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نجف میرزاحسینی معاون فرماندار هرسین به اهمیت ابعاد مختلف اجرای طرح همیار طبیعت پرداخت و اظهار داشت : حفاظت از طبیعت وظیفه همگانی است و آسیب رساندن به طبیعت بصورت مستقیم و غیرمستقیم تأثیر منفی بر زندگی انسان ها دارد.

وی همچنین عنوان کرد : حفظ ، احیا و توسعه طبیعت بدون همکاری مردم میسر نخواهد بود.

ولی دارایی بخشدار مرکزی هرسین از طرح همیاران طبیعت بعنوان ظرفیتی مهم در راستای ساماندهی توانمندی ها و ظرفیت های دوستداران طبیعت یاد کرد و تصریح کرد : ساماندهی دوستداران طبیعت در غالب همیاران طبیعت باعث آگاه سازی و افزایش میزان دانش آنان از طبیعت و نحوه حفظ ، احیا و توسعه آن خواهد شد.

دارایی همچنین از دهیاران خواست با شناسایی افراد علاقمند در این راستا از آنان جهت همکاری در طرح همیار طبیعت دعوت نمایند.

بخشدار مرکزی هرسین در ادامه سخنانش بر اطلاع رسانی به موقع هرگونه تخریب و سوء استفاده از منابع طبیعی تأکید کرد.

دومین جلسه ستاد اربعین شهرستان هرسین به تشریح مسیرهای ورودی زائران اربعین حسینی به شهرستان هرسین پرداخت.

شاه آبادی فرماندار هرسین گفت : مسیرهای جاده سنقر ، نورآباد و بیستون مهمترین راههای ورودی به شهرستان هرسین هستند و از لحاظ ایمنی ، روشنایی و سایر خدمات بررسی خواهند شد.

وی گفت : جانمایی محل موکب ها و شناسایی متولیان آنها از مهمترین موضوعات این جلسه بود و مقرر گردید موکب های مسیر رفت و برگشت در محل های بقعه امام زاده باقر (ع) ، راهدارخانه و پارکینگ روستای چالابه ایجاد شوند.

وی افزود : پیگیری بحث روشنایی روستای نادر آباد – بیستون ، ایجاد بسترهای لازم به منظور برق رسانی به میدان شهر بیستون ، شناسایی کسانی که قصد ایجاد موکب در مسیرهای مشخص شده دارند، تهیه و تامین سرویس های بهداشتی سیار ، برگزاری جلسه کمیته جامعه ایمن و تعیین تاریخ فعالیت موکب ها از دیگر موضوعات این جلسه بود.

هفتمین جلسه کمیته فنی (ذیل کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری) شهرستان هرسین به ریاست فرماندار و با حضور اعضا برگزار گردید.

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه بر پیگیری مصوبات جلسات گذشته و رفع مشکل پرونده های موجود در بانک ها تاکید کرد.

شاه آبادی ادامه داد : تعداد کل طرح های ثبت نام شده بخش فراگیر در سامانه کارا 862 طرح با مبلغ 238 میلیارد تومان و اشتغالزایی 2317 می باشد و از این تعداد 148 طرح با مبلغ 16 میلیارد تومان و اشتغال 271 نفر به بانک های عامل معرفی شدند و از این مقدار تاکنون مبلغ 521 میلیون تومان تسهیلات به 15 طرح توسط بانک های توسعه تعاون و کشاورزی پرداخت شده است که اشتغال 20 نفر را به همراه داشته است.

فرماندار هرسین عنوان کرد : در طرح اشتغال پایدار روستایی 1426 طرح با مبلغ 1006 میلیارد تومان و اشتغال 3882 نفر مربوط به شهرستان هرسین در سامانه کارا به ثبت رسیده است و در این راستا 841 طرح با مبلغ 52 میلیارد تومان و اشتغال 1648 نفر به بانک های عامل معرفی شده اند و از این مقدار تا کنون به 184 طرح مبلغ 9 میلیارد و 345 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است .

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن