ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87376
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۵۲
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
کرمان، میزبان 9 شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم

کرمان، میزبان 9 شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سرهنگ”محمدمهدی ابوالحسنی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مراسم استقبال از 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس و شهید مدافع حرم “محمدنبی محمدی” فردا یکشنبه 25 شهریور ساعت 9:30  دقیقه با حضور مسئولین و مردم در فرودگاه کرمان برگزار خواهد شد. وی با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سرهنگ”محمدمهدی ابوالحسنی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مراسم استقبال از 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس و شهید مدافع حرم “محمدنبی محمدی” فردا یکشنبه 25 شهریور ساعت 9:30  دقیقه با حضور مسئولین و مردم در فرودگاه کرمان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهداء بعد از مراسم استقبال از فرودگاه کرمان به سمت معراج شهدای کرمان مشایعت خودرویی خواهند شد، افزود: مراسم وداع با پیکر مطهر 9 شهید گمنام و پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمدنبی محمدی» از شهدای لشکر فاطمیون یکشنبه 25 شهریورماه پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه ثارالله کرمان برگزارمی‌شود.

ابوالحسنی اظهار کرد: روز دوشنبه 26 شهریورماه بعد از قرائت زیارت عاشورا پیکرهای شهداء از حسینیه ثارالله به سمت میدان عاشورا تشییع و سپس پیکرهای مطهر دو شهید گمنام جهت خاکسپاری به سمت سپاه ثارالله استان کرمان انتقال داده می‌شوند و شهید مدافع حرم «محمدنبی محمدی» در گلزار شهدای کرمان تدفین خواهد شد. پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دیگر جهت تشییع و خاکسپاری به سمت شهر بهرمان از توابع شهرستان رفسنجان انتقال داده و روز سه شنبه 27 شهریور ماه تشییع  و تدفین می‌شوند.

وی با بیان اینکه 2 شهید گمنام که در سپاه ثارالله تدفین خواهند شد به ترتیب 15 سال و 22 سال سن دارند و متعلق به عملیات رمضان و والفجر 8 هستند افزود: دو شهید گمنام  که در شهر بهرمان خاکسپاری خواهند شد، یک شهید 25 ساله و متعلق به عملیات رمضان و شهید دیگر 26 سال سن دارد و متعلق به والفجر 8 است.

«محمدنبی محمدی» از شهدای لشکر فاطمیون متولد 1368 و دارای یک فرزند پسر است که در سال 1394 به جبهه مقاومت اعزام و در مرداد ماه امسال توسط تکفری‌ها به شهادت رسید.

تعداد شهدای لشکر فاطمیون در استان کرمان 35 شهید است.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن