ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8738
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
تشکیل گروه پشتیبان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین/ جمع‌آوری نذورات اربعین حسینی توسط پایگاه‌های بسیج

تشکیل گروه پشتیبان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین/ جمع‌آوری نذورات اربعین حسینی توسط پایگاه‌های بسیج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشهدسر، سیدموسی حسین‌نژاد در جلسه ستاد اربعین حسینی راهیان کربلای مازندران با اشاره به اهمیت توجه به راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، اظهار کرد: راهپیمایی اربعین حسینی بیعت بزرگ جامعه اسلامی با راه حسینی و فریاد بلند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشهدسر، سیدموسی حسین‌نژاد در جلسه ستاد اربعین حسینی راهیان کربلای مازندران با اشاره به اهمیت توجه به راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، اظهار کرد: راهپیمایی اربعین حسینی بیعت بزرگ جامعه اسلامی با راه حسینی و فریاد بلند «هیهات من الذله» است.

وی به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به موضوع پیاده‌روی اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری نگاه ویژه و خاصی را به گردهمایی و پیاده‌روی اربعین حسینی دارند زیرا این مساله موجب وحدت و همدلی میان محبان اهل بیت(ع) و وحشت دشمنان آنها می‌شود.

فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به مردمی بودن موضوع پیاده‌روی اربعین حسینی، تصریح کرد: مردم ما مردمی ولایتمدار و محب اهل بیت(ع) هستند و عشق به سیدالشهدا(ع) در اعماق جان آنها نفوذ کرده است.

حسین‌نژاد ادامه داد: مردم برای راه حسینی  تا پای جان در میدان حاضر هستند و با تمام وجود همه زندگی خود را در این مسیر می‌گذارند.

وی با بیان این مطلب که خدمت برای اربعین حسینی وظیفه تک تک ماست، خاطرنشان کرد: شهرستان بابلسر شهری ولایی و مذهبی است و مردم این شهرستان با تمام وجود در این مسیر خدمت می‌کنند.

فرمانده سپاه بابلسر با اعلام آمادگی  برای به خدمت گرفتن ظرفیت پایگاه‌های بسیج برای جمع‌آوری نذورات در اربعین حسینی، بیان کرد: با توجه به راه‌اندازی چند موکب از استان مازندران در مسیر پیاده‌روی زائران حسینی اربعین، از ظرفیت پایگاه‌های بسیج برای جمع‌آوری نذورات این شهرستان استفاده می‌شود.

حسین‌نژاد  با اشاره به تقدیم پنج شهید مدافع حرم از شهرستان بابلسر، گفت: مردم بابلسر بیشترین شهید مدافع حرم را در سطح مازندران تقدیم مسیر حسینی به عنوان مدافع حرم کرده‌اند و با داشتن پنج شهید مدافع حرم، این موضوع را به عینه به اثبات رسانده‌اند.

وی در پایان تاکید کرد: برای خدمات‌رسانی به زائران پیاده‌روی اربعین حسینی، یک گروه پشتیبانی ایجاد می‌شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن