ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 87455
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۷:۵۹
  • 420 بازدید
  • ارسال توسط :
ایجاد موزه دفاع مقدس در نجف‌آباد

ایجاد موزه دفاع مقدس در نجف‌آباد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایکنا، نشست خبری سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با موضوع بزرگداشت هفته دفاع مقدس، پیش از ظهر امروز 25 شهریورماه در ستاد مرکزی راهیان نور، برگزار شد. سردار کارگر، با اشاره به این موضوع که دوران […]

ایجاد موزه دفاع مقدس در نجف‌آباد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایکنا، نشست خبری سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با موضوع بزرگداشت هفته دفاع مقدس، پیش از ظهر امروز 25 شهریورماه در ستاد مرکزی راهیان نور، برگزار شد.

سردار کارگر، با اشاره به این موضوع که دوران دفاع مقدس، نورانی‌ترین دوران تاریخ ایران است، گفت: در دوران دفاع مقدس، درس عزت، شهادت و مجاهدت را یاد گرفتیم و آموختیم که مقابل ستمگران می‌توان با دستان خالی ایستادگی کرد. ما در آن دوران تحقق وعده‌های الهی در قرآن را دیدیم.

وی ادامه داد: شهدای گمنام ذخائر الهی هستند که در زمان‌های مختلف که به آنها نیاز داریم. در بسیاری از مشکلات کشور، شهدا به دادمان رسیده‌اند و امیدواریم شهدای گمنام کمک کنند تا کشور مشکلات را به خوبی پشت سر بگذارد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در سفری که به نجف‌آباد داشتم، به مزار شهید حججی رفتم و شاهد خیل بسیاری از افراد بودم که از سراسر کشور به مزار شهید حججی آمده بودند، از این جهت تصمیم بر آن گرفتیم تا موزه دفاع مقدس را در مجموعه نجف‌آباد ایجاد کنیم.

ادامه خبر متعاقبا اعلام می‌شود

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن