ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87457
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۰۱
  • 70 بازدید
  • ارسال توسط :
سقوط پهپاد جاسوسی عربستان در «جیزان»

سقوط پهپاد جاسوسی عربستان در «جیزان»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک فروند پهپاد جاسوسی دیگر عربستان سعودی در «جیزان»  واقع در جنوب این کشور سقوط کرد. پایگاه خبری شبکه «المسیرة» در خبری فوری از سقوط یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی در «وادی جارة» واقع در جیزان گزارش داد. این دومین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک فروند پهپاد جاسوسی دیگر عربستان سعودی در «جیزان»  واقع در جنوب این کشور سقوط کرد.

پایگاه خبری شبکه «المسیرة» در خبری فوری از سقوط یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی در «وادی جارة» واقع در جیزان گزارش داد. این دومین پهپاد جاسوسی عربستان است که در کمتر از 24 ساعت گذشته در این منطقه منهدم می‌شود.

بر اساس این گزارش، توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، همچنین تجمع نظامیان سعودی را در مقر نظامی «مشعل» واقع در جیزان هدف قرار دادند.

دیروز (شنبه 15 سپتامبر) نیز، پدافند هوایی ارتش یمن و انصارالله،  یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی را در جیزان هدف قرار داد.

یک منبع نظامی یمن در این باره به المسیره گفت که این پهپاد جاسوسی در حین مقاومت نیروهای ارتش یمن و انصارالله در برابر نفوذ شبه نظامیان ائتلاف سعودی در کوهستان الشبکه در جیزان هدف قرار گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن