ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8746
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
  • 426 بازدید
  • ارسال توسط :
وداع مردم با 3 شهید مدافع حرم در 3 نقطه پاکدشت/ تشییع پیکر صبح فردا از میدان آزادگان

وداع مردم با 3 شهید مدافع حرم در 3 نقطه پاکدشت/ تشییع پیکر صبح فردا از میدان آزادگان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سه تن دیگر از فرزندان دلیر، شجاع و مجاهد شهرستان پاکدشت در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و حراست و پاسداری از حرم اهل بیت علیهم‌السلام جان خود را تقدیم کردند. بر اساس تصمیم اتخاذ شده در نشست شورای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سه تن دیگر از فرزندان دلیر، شجاع و مجاهد شهرستان پاکدشت در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و حراست و پاسداری از حرم اهل بیت علیهم‌السلام جان خود را تقدیم کردند.

بر اساس تصمیم اتخاذ شده در نشست شورای هماهنگی تشییع شهدای مدافع حرم که با حضور ‌حجت‌الاسلام‌والمسلمین لزومی امام جمعه پاکدشت، اکبر رحمانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت، محمد صحرارو جانشین فرمانده سپاه پاکدشت و سایر مسؤولان این شهرستان در دفتر حوزه علمیه جعفریه پاکدشت برگزار شد، جزئیات مراسم وداع و تشییع با پیکر این سه شهید مدافع حرم برنامه‌ریزی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، پیکر شهیدان مدافع حریم آل‌الله حسن خاوری، نعمت‌الله احمدی و حمید وفایی، روز یکشنبه 28 شهریور ماه جاری ساعت 10 صبح از میدان آزادگان (شعبه) بر روی دستان پرمهر مردم پاکدشت تشیع شده و پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهدای والامقام در کنار مزار پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس واقع در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، به محل خاکسپاری منتقل می‌شوند.

گفتنی است، امشب مراسم وداع با شهید احمدی در روستای حیدرآباد، مراسم وداع با شهید خاوری در مسجد جامع فرون‌آباد و وداع با شهید وفایی در مسجد صاحب‌الزمان (عج) پاکدشت برگزار می‌شود.

شهرستان پاکدشت تاکنون 37 شهید مدافع حرم (هشت شهید ایرانی و 29 شهید تیپ فاطمیون) را تقدیم اسلام ناب محمدی کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن