ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87464
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۴۶
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز به کار موکب امام حسین(ع) شهرداری یاسوج

آغاز به کار موکب امام حسین(ع) شهرداری یاسوج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، نستهن مقدم، شهردار یاسوج شب گذشته، 24 شهریورماه در آیین آغاز به کار این موکب، گفت: موکب امام حسین(ع) شهر یاسوج همه روزه از ساعت ۴ عصر تا پاسی از شب پذیرای همشهریان، سوگواران و عاشقان حسینی است.وی افزود: […]

آغاز به کار موکب امام حسین(ع) شهرداری یاسوج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، نستهن مقدم، شهردار یاسوج شب گذشته، 24 شهریورماه در آیین آغاز به کار این موکب، گفت: موکب امام حسین(ع) شهر یاسوج همه روزه از ساعت ۴ عصر تا پاسی از شب پذیرای همشهریان، سوگواران و عاشقان حسینی است.
وی افزود: این موکب علاوه بر پوشش پذیرایی، آماده جمع‌آوری نذورات مردم نیزاست.
شهردار یاسوج با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در ماه محرم، اضافه کرد: تغییر چهره شهر یاسوج با پوشش مناطق مختلف شهری از جمله اقدامات انجام شده در ایام محرم است و فضا سازی شهری نیز محقق شده است.
مقدم از فعالیت اتوبوس‌های جدید ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری یاسوج خبر داد و تصریح کرد: این اتوبوس‌ها تا یک روز بعد از عاشورای حسینی حمل و نقل عموم مردم در مسیرهای مشخص شده را انجام می‌دهند.
وی دیگر اقدامات انجام شده را قرائت ادعیه، عزاداری و سخنرانی دانست و عنوان کرد: این برنامه هر شب در گلزار شهدای یاسوج برگزار می‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن