ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87504
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :

اعمال فشار عربستان به هادی برای امضای معاهده سری

العالم-یمن در این گزارش آمده است: در حالی که عربستان در تلاش است تا هادی را وادار کند که معاهده ای را درخصوص مصادره اراضی یمنی که در نزدیکی مرز عربستان است، امضا کند هادی از امضای این معاهده خودداری می کند. در معاهده مورد درخواست عربستان، برخی بندهایی وجود دارد که بر اساس آن یمن […]

العالم-یمن

در این گزارش آمده است: در حالی که عربستان در تلاش است تا هادی را وادار کند که معاهده ای را درخصوص مصادره اراضی یمنی که در نزدیکی مرز عربستان است، امضا کند هادی از امضای این معاهده خودداری می کند.

در معاهده مورد درخواست عربستان، برخی بندهایی وجود دارد که بر اساس آن یمن از بهره برداری از ذخایر نفتی و معادن دیگر در اراضی نزدیک به مرز عربستان منع شده و این امور به عربستان واگذار می شود.

تعدیل قانون کار در عربستان که بسیاری از شهروندان یمنی مقیم عربستان را تهدید می کند یکی از ابزارهای اعمال فشار ریاض بر هادی است.

عربستان با تصور اینکه معاهده مذکور عملی نخواهد شد مگر با امضای هادی به اعمال فشارهای علیه وی جهت امضای مفاد این معاهده ادامه می دهد.علی عبدالله صالح رئیس جمهوری پیشین یمن و دو تن از سران قبایل بزرگ این کشور پیش از این،معاهده مذکور را امضا کرده بودند. 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن