ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87507
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
  • 455 بازدید
  • ارسال توسط :
وداع عاشورایی مازندرانی ها با 9 شهید گمنام

وداع عاشورایی مازندرانی ها با 9 شهید گمنام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، شرکت کنندگان در این مراسم وداع با پیکر پاک شهیدان گمنام و تجدید با آرمان های شهدا را با فریاد یا حسین(ع) و یا ابالفضل العباس (ع) مزین کردند.امام جمعه بابل در این مراسم گفت: شهداء مایه افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، شرکت کنندگان در این مراسم وداع با پیکر پاک شهیدان گمنام و تجدید با آرمان های شهدا را با فریاد یا حسین(ع) و یا ابالفضل العباس (ع) مزین کردند.
امام جمعه بابل در این مراسم گفت: شهداء مایه افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند و همه ما عزت، اقتدار و امنیت خود را مدیون خون پاک این عزیزان هستیم.
حجت الاسلام مجتبی روحانی افزود: مایه شرمساری است که کسی به آرمان های شهداء خیانت کند و در مسیر بلند این شهدا که چیزی جز خدمت به مردم نیست، گام نگذارد.
وی اظهار داشت: این شهداء به ندای امام حسیبن (ع) لبیک گفتند و اجازه نداند دنیا آنها را فریب دهد و برای اعتلای دین و مردم خود جان خود را نثار کردند.
امام جمعه بابل گفت: امروز وظیفه همه ما این است که اجازه ندهیم فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ما کمرنگ شود و حضور گسترده مردم در این مراسم وداع نشان می دهد که مردم ما پایبند به فرهنگ ایثار و شهادت هستند که این امر می تواند برای جمهوری اسلامی عزت آفرین باشد.
پیکر این شهیدان گمنام فردا دوشنبه همزمان با هفتمین روز از ماه محرم در ساری تشییع می شود.
7343/1654
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن