ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8755
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱:۵۳
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
آیین وداع با پیکر پاک 3 شهید مدافع حرم در پاکدشت برگزار شد

آیین وداع با پیکر پاک 3 شهید مدافع حرم در پاکدشت برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شنبه‌شب آیین وداع با پیکر پاک سه شهید والامقام مدافع حرم، شهیدان مدافع حریم آل‌الله حسن خاوری، نعمت‌الله احمدی و حمید وفایی با حضور عاشقان راه ایثار و شهادت در شهرستان پاکدشت برگزار شد. آحاد مختلف جامعه با حضور پرشور در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شنبه‌شب آیین وداع با پیکر پاک سه شهید والامقام مدافع حرم، شهیدان مدافع حریم آل‌الله حسن خاوری، نعمت‌الله احمدی و حمید وفایی با حضور عاشقان راه ایثار و شهادت در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

آحاد مختلف جامعه با حضور پرشور در مراسم وداع با پیکر پاک سه شهید والامقام مدافع حرم که در سه نقطه شهرستان پاکدشت برگزار شد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

آیین وداع با پیکر مطهر شهید احمدی در روستای حیدرآباد، مراسم وداع با شهید خاوری در مسجد جامع فرون‌آباد و وداع با شهید وفایی در مسجد صاحب‌الزمان (عج) پاکدشت با حضور پرشور مردم خداجو، فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور پرشور خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، رشادت‌ها، فداکاری و مجاهدت شهدای مدافع حرم را تکریم کردند.

اقشار مختلف جامعه با حضور پرشور در این مراسم‌ها ضمن ادای احترام به ارزش‌های دین مبین اسلام، با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

پیکر شهیدان مدافع حریم آل‌الله حسن خاوری، نعمت‌الله احمدی و حمید وفایی، روز یکشنبه 28 شهریور ماه جاری ساعت 10 صبح از میدان آزادگان (شعبه) بر روی دستان پرمهر مردم پاکدشت تشیع شده و پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهدای والامقام در کنار مزار پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس واقع در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، به محل خاکسپاری منتقل می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، شهرستان پاکدشت تاکنون 37 شهید مدافع حرم (هشت شهید ایرانی و 29 شهید تیپ فاطمیون) را تقدیم اسلام ناب محمدی کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن