ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87585
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
  • 265 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر های 11 شهید گمنام و مدافع حرم در مشهد تشییع شد

پیکر های 11 شهید گمنام و مدافع حرم در مشهد تشییع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، استاندار این استان و جمع کثیری از مسئولین اجرایی و مردم مشهد برگزار شد، پیکر شهدا از مسجد بناها تا حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) تشییع شد.پیکر 9 شهید گمنام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، استاندار این استان و جمع کثیری از مسئولین اجرایی و مردم مشهد برگزار شد، پیکر شهدا از مسجد بناها تا حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) تشییع شد.
پیکر 9 شهید گمنام دفاع مقدس که به تازگی در مناطق عملیاتی دوران جنگ تحمیلی در جنوب کشور تفحص شده اند در مشهد و دیگر شهرستان های استان دفن می شوند و پیکر شهیدان مدافع حرم مجتبی واعظی و سید نصرالله حسینی نیز که طی ماه های گذشته در سوریه به شهادت رسیده اند در گلزار شهدای بهشت رضا (ع) مشهد به خاک سپرده شدند.
استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: مکتب حضرت امام حسین (ع) مکتب عزت، آزادگی و کرامت است و این شهدا نیز شاگرداولهای این مکتب هستند.
علیرضا رشیدیان افزود: امروز مردم خود را مدیون کسانی می دانند که بزرگترین سرمایه زندگی خود یعنی جانشان را فدای عزت، استقلال و تمامیت ارضی این کشور کردند.
وی با تاکید بر لزوم استمرار راه شهدا اظهار داشت: با حضور شهدا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تداوم پیدا می کند.
مسئول روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی نیز گفت: پیکر یکی از شهدای گمنام به رزمنده 18 ساله ای تعلق دارد که در عملیات رمضان در منطقه شرق بصره به شهادت رسیده و در مرکز فرهنگی امام رضا (ع) مشهد دفن می شود.
علیرضا دهقان افزود: 2 شهید 15 و 28 ساله از شهدای گمنام نیز که به ترتیب در عملیاتهای ایذایی والفجر 8 در منطقه عملیاتی بوارین و تک دشمن به منطقه عملیاتی زبیدات طی سال 67 شهید شده اند در پایگاه پدافند هوایی مشهد دفن خواهند شد.
وی اظهار داشت: 2 شهید 18 و 17 ساله هم که در عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه عملیاتی بوارین و عملیات رمضان در منطقه شرق بصره به شهادت رسیده اند در شهر رباط سنگ فریمان تشییع و تدفین می شوند.
دهقان گفت: پادگان آجا شهرستان تربت حیدریه نیز میزبان پیکر شهید 23 ساله ای خواهد بود که طی تک دشمن به منطقه عملیاتی زبیدات در سال 67 به شهادت رسید.
وی افزود: شهید 28 ساله ای نیز که طی تک دشمن در سال 67 به منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسیده است در شهر گلمکان خراسان رضوی تشییع و تدفین می شود و محل دفن پیکر 2 شهید گمنام دیگر نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.
خراسان رضوی 17هزار و 139 شهید ، 48 هزار و 671 جانباز و سه هزار و 383 آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
3221 / 6053
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن