ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87617
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۴:۵۲
  • 169 بازدید
  • ارسال توسط :
سازمان ملل در تلاش برای خارج کردن بیماران خاص یمنی

سازمان ملل در تلاش برای خارج کردن بیماران خاص یمنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی استار، سازمان ملل قصد دارد  با تعیین یک مسیر هوایی، بیماران خاص یمنی را با هدف درمان آنان در خارج، از این کشور خارج کند. یک خبرگزاری و مقامی که نامش فاش نشد اعلام کردند ائتلاف سعودی […]

سازمان ملل در تلاش برای خارج کردن بیماران خاص از یمنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی استار، سازمان ملل قصد دارد  با تعیین یک مسیر هوایی، بیماران خاص یمنی را با هدف درمان آنان در خارج، از این کشور خارج کند.

یک خبرگزاری و مقامی که نامش فاش نشد اعلام کردند ائتلاف سعودی متجاوز به یمن باز هم طی یک حمله هوایی دست کم جان هفت نفر را گرفته است. این ائتلاف یکشنبه خانه‌ای در بخش «حوران» در استان بیضا را بمباران کرد. یک مرد، ۴ زن و ۲ کودک در پی این حمله کشته شدند. این در حالی است که خبرگزاری سبا تعداد کشته‌ها را ۱۱ نفر اعلام کرده است.

این اتفاق بعد از آن رخ داد که سازمان ملل اعلام کرد قصد دارد یک مسیر هوایی بشردوستانه برای کمک به مردم یمن ایجاد کند. مقام مذکور گفت این خانه مسکونی هدف موردنظر ائتلاف نبوده است.

از زمانی که عربستان سعودی و هم پیمانانش به یمن حمله کرده اند حدود ۱۰ هزار نفر کشته شده اند و این کشور را تا آستانه قحطی پیش برده‌اند.

نماینده سازمان بهداشت جهانی در یمن گفت سازمان ملل در تلاش است تا با تعیین یک مسیر هوایی، بیماران مبتلا به سرطان یمنی را با تجهیزات مناسب از این کشور خارج کند. به گفته این مقام، «هدف کمک به بیماران سرطانی، افرادی که بیماری‌های مزمن دارند و بیماران مادرزادی است». تاکنون ۱۲ نفر از این بیماران شناسایی شده اند.

این مسیر هوایی به مدت شش ماه به صورت آزمایشی برقرار خواهد بود و هنوز کشور‌های مقصد این بیماران مشخص نشده اند.

نماینده سازمان بهداشت جهانی گفت: هشتاد درصد این بیماران زن و کودک هستند و این مسیر هوایی یکی از آخرین امید‌های آن‌ها است. ۲۲ میلیون یمنی یعنی ۳ نفر از هر ۴ نفر به نوعی به کمک بشردوستانه نیاز دارند.

منابع پزشکی روز یکشنبه ادعا کردند حملات هوایی حدیده ۳۲ نفر از نیرو‌های انصارالله را کشته است. یک منبع نظامی به خبرگزاری فرانسه گفت ائتلاف عربی به مقر رادیو حدیده حمله کرده است.

در همین حال، نماینده سازمان ملل در یمن یکشنبه وارد صنعا شد. این مقام در تلاش است تا دو طرف را برای مذاکرات صلح جدید آماده کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن