ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87621
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۵:۱۶
  • 69 بازدید
  • ارسال توسط :
اینفوگرافیک/ افت‌ و خیز هیئت‌ها در قاب تاریخ

اینفوگرافیک/ افت‌ و خیز هیئت‌ها در قاب تاریخ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، آموزه ها و فرهنگ اصیل عاشورایی از سال 61 هجری تا به امروز، نسل به نسل و سینه به سینه منتقل شده است. در این راستا نویسندگان، پژوهشگران، مداحان، شاعران و سخنرانان بسیاری به بیان آموزه‌ها و رویدادهای قیام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، آموزه ها و فرهنگ اصیل عاشورایی از سال 61 هجری تا به امروز، نسل به نسل و سینه به سینه منتقل شده است. در این راستا نویسندگان، پژوهشگران، مداحان، شاعران و سخنرانان بسیاری به بیان آموزه‌ها و رویدادهای قیام بزرگ حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام پرداخته‌اند.

در این میان، نحوه برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم با تغییر و تحولات بسیاری روبه‌رو بوده است؛ از تغییر در رویکرد مردم به دانش و تجربه مداحان و ذاکران اهل‌بیت علیهم‌السلام تا سیاهه هیئت‌ها،‌ ساعات راه افتادن دسته‌های عزاداری، ابزار مداحی و حتی نوع پوشش و لباس مداحان.

خبرگزاری تسنیم به مناسبت ماه عزای حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و یاران غیور و باوفای آن حضرت، در قالب اینفوگرافیک به بررسی تغییر و تحولات هیئت‌ها پرداخته است.

طراح اینفوگرافیک: مریم مرتضوی

پایان پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن