ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87637
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۷:۱۰
  • 402 بازدید
  • ارسال توسط :
حکومت‌ها در کشورهای اسلامی با تمام توان در خدمت آمریکا هستند

حکومت‌ها در کشورهای اسلامی با تمام توان در خدمت آمریکا هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تلویزیون المسیره؛ ­دبیرکل جنبش انصار الله یمن با اشاره به مظلومیت ملت‌های مسلمان در بسیاری از کشور‌ها تأکید کرد آمریکا و رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ظلم و ستمی که علیه امت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تلویزیون المسیره؛ ­دبیرکل جنبش انصار الله یمن با اشاره به مظلومیت ملت‌های مسلمان در بسیاری از کشور‌ها تأکید کرد آمریکا و رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ظلم و ستمی که علیه امت اسلامی روا داشته می‌شود شریک هستند.
سید عبدالملک بدرالدین دبیر کل انصار الله یمن در سخنرانی خود در هفتمین شب ماه محرم با اشاره به مشکلات و مصیبت‌های متعددی که امت اسلامی با آن مواجه است و همچنین مشهود نبودن آثار و نتایج عملی تعالیم اسلام از جمله عدالت، خیرخواهی، رحم و مروت و اصلاحگری در زندگی دینی و دنیایی مردم گفت: امت اسلامی در بسیاری از کشور‌ها از حکمرانی نیرو‌های شر و طاغوتیان و تسلط مزدوران و حلقه به گوشان دشمنان امت یعنی آمریکا و اسرائیل در رنج و عذب است. این اوضاع هیچ گونه سنخیتی با اسلام و راهنمود‌های آن ندارد، ملت‌های مسلمان نماز می‌خوانند و روزه می‌گیرند و قسمت اعظم شعائر اسلامی را رعایت می‌کنند، ولی به صورت مطلق تسلیم سیاست‌های آمریکایی و اسرائیلی می‌شوند و حکومت‌ها در کشور‌های اسلامی با تمام توان در خدمت منافع آمریکا هستند و واقعیت‌های فرهنگی، موضع گیری ها، رویکرد‌ها و بسیاری مسائل دیگر را بر اساس همخوانی با سیاست‌های شیطانی آمریکا تنظیم می‌کنند. برخی از حکومت‌ها در کشور‌های اسلامی می‌پذیرند که با اسرائیل ائتلاف کنند و علیه سایر کشور‌های اسلامی خصومت بورزند و علیه آن‌ها توطئه چینی کنند.
دبیر کل انصار الله در ادامه خاطر نشان کرد: امت اسلامی در حال حاضر از ظلم و ستم رنج می‌برد، امت اسلامی اکنون امتی مظلوم است و ملت‌های مسلمان نیز ملت‌های مظلومی هستند. ما به عنوان ملت‌های عربی از عدالتی که نتیجه طبیعی اجرای تعالیم اسلام است بی بهره هستیم و لذت آن را نچشیده ایم و هر گاه ملتی نیز برای ایجاد و قیام این عدالت به حرکت در آمده است و با نیرو‌های طغیانگر به مبارزه برخاسته است مورد هجوم و حمله قرار گرفته است. آنگونه که شاهد هستیم هنگامی که ملت مسلمان یمن به حرکت درآمد و اراده کرد آزاده باشد و لذت عدالت را بچشد مورد حمله ائتلاف متجاوز آمریکایی سعودی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: امت اسلامی و ملت‌های مسلمان در مناطق زیادی از جمله فلسطین، میانمار، یمن و عراق و سایر کشور‌ها از مظلومیت شدید رنج می‌برند و به واسطه دخالت‌های مستقیم و غیر مستقیم آمریکا و اسرائیل مورد ظلم و ستم واقع شده اند. در این میان سؤالی که مطرح می‌شود این است که چه کسی مسئول برقراری عدالت در میان کشور‌ها و ملت‌های عربی و اسلامی است تا از شر ظلم و ستم رها شوند؟ آیا باید به سازمان ملل چشم داشته باشیم و منتظر باشیم حق و عدالت را در میان ما برقرار سازد و ظلم را برچیند و اوضاع را سر و سامان دهد؟ کسی که چنین انتظاری داشته باشد مانند کسی است که در حال تشنگی به سراب دل خوش کرده باشد.
سازمان ملل حتی اختیار ندارد که قطعنامه‌های مصوب خود را اجرا کند و یا ظلمی را از ملتی برطرف و عدالت را در یک کشور برقرار کند. کشور‌های عضو سازمان ملل به دو دسته ظالم و مظلوم تقسیم می‌شوند، تکلیف ظالمان مشخص است و ما از آن‌ها انتظار نداریم عدالت را برقرار کنند و کشور‌های مظلوم نیز قدرت و صلاحیت تغییر اوضاع را ندارند. سازمان ملل برای ملت فلسطین در طول هفتاد سال گذشته چه کاری انجام داده است؟ هیچ! در حالی که مظلومیت ملت فلسطین واضح و آشکار است. ما از اعضای دائم شورای امنیت که دارای قدرت برتر اقتصادی و نظامی در جهان هستند چه انتظاری می‌توانیم داشته باشیم؟

آمریکا منبع ظلم و شرارت و جنایت در بین کشور‌های جهان است
دبیر کل جنبش انصارالله یمن در ادامه گفت: آیا انتظار داشته باشیم آمریکا عدالت را در میان کشور‌ها برقرار سازد در حالی که خود منبع ظلم و شر و جنایت است و یا انگلیس که نخستین کشور استعمارگر در جهان است و آمریکا استعمار ملت‌ها و به غارت بردن اموال آن‌ها را از این کشور به ارث برده است؟ چه کشور‌هایی بیشترین حمایت‌ها را از رژیم صهیونیستی به عمل می‌آورند؟ نخستین کشوری که زمینه را برای ایجاد رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین فراهم کرد انگلیس بود و آمریکا حمایت کامل و همه جانبه از رژیم صهیونیستی را از انگلیس به ارث برد. در چند روز اخیر نیز شاهد اقدامات ترامپ علیه ملت فلسطن بودیم و دیدیم که دولت آمریکا چگونه به طور مستقیم وارد مبارزه با این ملت مظلوم شده است و برای اذیت و آزار رساندن به ملت فلسطین و مصادره اراضی و هدف قرار دادن مقدسات در فلسطین و توطئه چینی علیه آن به شریک مستقیم اسرائیل تبدیل شده است. با این اوصاف آیا باید آمریکا را حامی برقراری صلح در فلسطین بدانیم یا منبع ایجاد فتنه‌ها و ارتکاب جرائم و جنایت ها؟
وی افزود: در مرحله بعد اگر بخواهیم از مظلومیت ملت یمن سخن بگوییم باید بپرسیم چه کسی تجاوز علیه ملت یمن را پشتیبانی و توجیه و از آن حمایت سیاسی و نظامی و لجستیکی می‌کند؟ بدون شک آمریکا! وزیر امور خارجه آمریکا چند روز پیش در کنگره این کشور شهادت داد ائتلاف متجاوز سعودی تا حد زیادی از هدف قرار دادن غیرنظامیان خودداری می‌کند، این در حالی است که این ائتلاف روزانه مرتکب جنایت علیه غیرنظامیان و منافع عمومی ملت یمن در تمام زمینه‌های زندگی می‌شود. آمریکا عامل اصلی و درجه یک آسیب رساندن به ملت یمن است و عربستان و امارات فقط ابزار دست آمریکا هستند. از این رو هیچ کشوری با تکیه بر سازمان ملل و شورای امنیت نتوانسته است از ظلم و ستم رهایی یابد و به عدالت و امنیت برسد. برعکس ما شاهد بودیم در زیر سایه سازمان ملل چه جنایت‌هایی از سوی صرب‌ها علیه مسلمانان در بوسنی و هرزگوین رخ داد. خداوند متعال از طریق قرآن کریم به ما می‌آموزد باید ملت‌های مسلمان عدالت را در میان خود برپا کنند و به نیرو‌های شر و تارکی هیچ چشم داشتی نداشته باشند.

گروه‌های تکفیری با وجود اینکه پرچم جهاد را علم می‌کنند علیه مظاهر شر و باطل حرکتی نمی‌کنند
سید عبدالملک بدرالدین با اشاره به سواستفاه دشمنان امت اسلامی و گروه‌های تکفیری از مفاهیم و عناوین اسلامی و دینی برای رسیدن به اهداف غیر مشروع افزود: ما شاهد هستیم گروه‌های تکفیری از عنوان جهاد در راه خدا در غیر مسیر واقعی آن استفاده و در نهایت در مسیر برنامه‌های آمریکا و اسرائیل و تأمین منافع آن‌ها حرکت می‌کنند و جهاد آنان در راه خدا نیست بلکه در راه آمریکا و اسرائیل و ضربه زدن به امت اسلامی است. مشخص و واضح است که آمریکا و اسرائیل مظهر شر و باطل هستند، ولی گروه‌های تکفیری با وجود اینکه پرچم جهاد را علم می‌کنند علیه مظاهر شر و باطل حرکتی نمی‌کنند.
با مراجعه به تاریخ متوجه می‌شویم آمریکا چگونه با حمایت عربستان و برخی از کشور‌های حاشیه خلیج (فارس) و صدور فتوای جهاد برخی از علمای درباری از مفهوم جهاد در افغانستان برای رسیدن به اهداف خود یعنی تضعیف و مقابله با اتحاد جماهیر شوروی از یک سو و تضعیف ملت‌های مسلمان از سوی دیگر بهره برداری کرد. اما باید پرسید چرا علمای سعودی و هیئت کبار علما برای آزادسازی فلسطین چنین فتوا‌هایی صادر نکردند و نمی‌کنند؟ حکومت‌های عربی و خود آمریکایی‌ها و برخی از رهبران گروه‌های تکفیری بعد‌ها اعتراف کردند موضوع جنگ در افغانستان به خواست و اراده آمریکا انجام شده است. آمریکا از این شرایط استفاده کرد و سپس چند سال بعد افغانستان را به اشغال خود درآورد، اما علمای درباری که فتوای جهاد علیه اتحاد جماهیر شوروی را صادر کرده بودند بار دیگر سکوت کردند و علیه اشغالگر جدید یعنی آمریکا هیچ فتوای جهادی صادر نکردند. بر این اساس آن‌ها از فتوای جهاد در هر جایی که منافع آمریکا را تأمین کند استفاده می‌کنند و فلسطین هیچ وقت در صدر اولویت‌های آن‌ها قرار نداشته، ندارد و نخواهد داشت و اسرائیل برای آنان دشمن درجه یک به حساب نمی‌آید. گروه‌های تکفیری و علمای حامی آن‌ها در سوریه نیز در همان جهتی حرکت کردند که آمریکا و اسرائیل خواهان آن بودند و مواضع هر دو طرف کاملا هماهنگ بود و فقط در عنوان‌ها اختلاف داشتند و در مضامین متحد بودند. در عراق و یمن نیز شاهد این اتحاد و هماهنگی بین تکفیری‌ها و آمریکا و اسرائیل بودیم و هستیم. مواضع نتانیاهو، داعشی ها، القاعده و آمریکا در مورد جنگ علیه یمن یکسان است و همه آن‌ها کمر به نابودی ملت یمن بسته اند. به عنوان نمونه القاعده اعلام کرده است در بیست و یک جبهه علیه حوثی‌ها در حال جنگ هستیم و ما می‌دانیم این جبهه‌ها همان جبهه‌هایی هستند که آمریکا و عربستان بر آن اشراف دارند و آن را مدیریت می‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن