ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87668
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
  • 227 بازدید
  • ارسال توسط :
راهپیمایی موکب حافظان قرآن عراق در بین‌الحرمین + عکس

راهپیمایی موکب حافظان قرآن عراق در بین‌الحرمین + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از dar-alquran.org؛ این راهپیمایی قرآنی، به همت دارالقرآن آستان حسینی و با مشارکت حافظان قرآن از سه استان بابل، بصره و کربلا برگزار شد. علی عبود طایی، مسئول مرکز آموزش دارالقرآن و عضو کمیته برگزارکننده راهپیمایی حافظان قرآن در این باره گفت: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از dar-alquran.org؛ این راهپیمایی قرآنی، به همت دارالقرآن آستان حسینی و با مشارکت حافظان قرآن از سه استان بابل، بصره و کربلا برگزار شد.

علی عبود طایی، مسئول مرکز آموزش دارالقرآن و عضو کمیته برگزارکننده راهپیمایی حافظان قرآن در این باره گفت: این  راهپیمایی سالانه قرآنی با مشارکت 250 حافظ قرآن و به مناسبت ماه محرم برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این راهپیمایی را نمایش واقعی و عملی حدیث شریف پیامبر (ص) که فرمودند، «اني تارك فيكم الثقلين كتاب الله وعترتي أهل بيتي: من دو چیز گرانبها را به در میان شما باقی می‌گذارم، کتاب خدا و عترت (اهل بیتم) را»عنوان و تصریح کرد: ما برای بیان نقش قرآن در نهضت امام حسین(ع) راهپیمایی می‌کنیم.

طایی در ادامه به همراه داشتن پلاکاردهای عاشورایی در این راهپیمایی اشاره کرد و افزود: این راهپیمایی از منطقه بین‎الحرمین به سوی حرم‎های مقدس امام حسین (ع) و حضرت عباس(ع) انجام شد و در پایان، مراسم سوگواری در داخل صحن حسینی برگزار شد.

گفتنی است، راهپیمایی قرآنی حافظان کتاب خدا از 10 سال پیش و همزمان با تأسیس دارالقرآن آستان حسینی در دهه اول محرم برگزار می‌شود. 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن