ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87714
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۳۸
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
هشدار سازمان بریتانیایی درباره از سرگیری حمله به الحدیده

هشدار سازمان بریتانیایی درباره از سرگیری حمله به الحدیده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از france24.com؛ این سازمان بریتانیایی با ارائه گزارشی اعلام کرد که این حمله منجر به بالارفتن قیمت مواد غذایی شده و یک میلیون کودک یمنی را در معرض گرسنگی قرار خواهد داد. در این گزارش آمده؛ این حمله تعداد کودکان در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از france24.com؛ این سازمان بریتانیایی با ارائه گزارشی اعلام کرد که این حمله منجر به بالارفتن قیمت مواد غذایی شده و یک میلیون کودک یمنی را در معرض گرسنگی قرار خواهد داد.
در این گزارش آمده؛ این حمله تعداد کودکان در معرض گرسنگی را به 5.2 میلیون نفر افزایش داده و قطع امدادرسانی از طریق بندر راهبردی الحدیده، زندگی صدها هزار کودک را در معرض خطر فوری و میلیون‌ها نفر را در معرض گرسنگی قرار می‌‌دهد.
خبر دیگر از یمن حاکیست که دست‌کم ۱۸ ماهیگیر یمنی در پی حمله دیروز یک کشتی جنگی به بندر «الخوخا» کشته شدند. منابع محلی اعلام کردند که این حمله توسط ائتلاف به رهبری عربستان اجرا شده است، اما ائتلاف به رهبری عربستان با انتشار بیانیه‌ای دست داشتن در این حمله را تکذیب کرده و مدعی شد یک قایق ناشناس به طرف ماهیگیران تیراندازی کرده است.
منابع خبری سعودی و اماراتی طی چند روز گذشته از عملیات گسترده نظامی ائتلاف علیه الحدیده واقع در غرب یمن داده و منابع سعودی می‌گویند که این عملیات از چند محور برای حمله به الحدیده و اشغال این شهر آغاز شده است.
پیش‌تر نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع نیروهای اماراتی و سعودی را در الحدیده هدف حملات موشکی و راکتی قرار داده بودند که در این عملیات شماری از این نیروها کشته یا زخمی شدند.
 
  انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن