ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87721
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
نقره‌داغ شدن نیروهای شورشی تحت حمایت ائتلاف سعودی-اماراتی در شمال و جنوب استان البیضاء یمن + نقشه میدانی و تصاویر

نقره‌داغ شدن نیروهای شورشی تحت حمایت ائتلاف سعودی-اماراتی در شمال و جنوب استان البیضاء یمن + نقشه میدانی و تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق،  نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله یمن با پشتیبانی یگان های موشکی و توپخانه ای، حملات گسترده ای را علیه مواضع نیروهای شورشی در منطقه «قانیه» در شمال ترین بخش استان «البیضاء» انجام دادند. نیروهای یمنی پس از درگیری های سنگین و نفس گیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق،  نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله یمن با پشتیبانی یگان های موشکی و توپخانه ای، حملات گسترده ای را علیه مواضع نیروهای شورشی در منطقه «قانیه» در شمال ترین بخش استان «البیضاء» انجام دادند.

نیروهای یمنی پس از درگیری های سنگین و نفس گیر در نهایت موفق شدند نیروهای شورشی را عقب برانند و تمامی پایگاه های نظامی و مقرها اشغالی را در بخش «شبکیه» در منطقه «قانیه» به کنترل دربیاورند که با استان «مارب» هم مرز هستند.

حدود ۶۰ تن از نیروهای شورشی در جریان درگیری ها برای پاکسازی مناطق شمالی استان «البیضاء» کشته و زخمی شدند؛ براساس اطلاعات به دست آمده، ضد حملات نیروهای شورشی برای اشغال مجدد مناطق تازه آزاد شده بی نتیجه مانده است.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات این ضد حملات اشاره کرد و گفت: نیروهای شورشی با تجدید قوا بازهم تلاش کردند که نیروهای یمنی را از مناطق تازه پاکسازی شده عقب برانند اما ناکام ماندند.

این منبع میدانی افزود: نیروهای یمنی به خوبی توانستند تحرکات نیروهای شورشی را در این محور رصد کنند و پس از درگیری های چند ساعته با کشته و زخمی کردن ۴۰ تن از شورشی ها موفق به دفع حملات شدند.

از بخش «ذی ناعم» در جنوب استان البیضاء خبر می رسد، گروهی از نیروهای یمنی حملاتی را از محور شرقی و غربی علیه مواضع نیروهای شورشی در منطقه «شبکه صباح» انجام دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله یمن در جریان این عملیات موفق شدند نیروهای شورشی را در برخی محورها عقب برانند و کنترل بخش هایی از منطقه «شبکه صباح» را در دست گیرند.

در جریان درگیری ها در این محور، دهها تن از نیروهای شورشی کشته و زخمی شدند؛ در حال حاضر، ۸۰ درصد از مساحت  استان البیضاء شامل مناطق جنوبی، مرکزی، غربی، شمالی و شرقی تحت کنترل ارتش و رزمندگان انصارالله است.

بخش‌هایی از شمال، شرق و جنوب هم که معادل حدود ۱۷ درصد از مساحت کل استان است ازجمله «عقبه القنذع، نعمان، ناطع، صومعه و الظاهر» تحت اشغال نیروهای شورشی وابسته به ائتلاف رژیم‌های سعودی و اماراتی است؛ حدود ۳ درصد از استان البیضاء شامل مناطق شمال غربی استان از جمله حومه الرداع و قیفه تحت اشغال گروه‌های تروریستی داعش و القاعده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن